Fereastra nu era un loc confortabil pentru a te odihni. M-aș întinde de obicei pe întreaga bancheta din spate a mașinii familiei, dar teancul de cutii împiedicau acest lucru. Mutându-te nu era o activitate placuta. Mama și tata s-au angajat într-o conversație ușoara în fața mea. Chiar nu puteam sa ma concentrez, am condus pentru ceea ce se simțea ca ore dupa ore - când a trecut doar câteva - și nu puteam gasi o poziție confortabila pentru a ma odihni.
Gândurile mele au ajuns la un popas când ne-am oprit în fața unei case superbe. Era mai mult decât la ce părinții mi-au promis ca vom ajunge. Dar nu casa putea umple sentimentul de goliciune din mine. Nu voiam nimic mai mult decât sa-ma înfașor brațele în jurul lui Cody și sa dorm peste noapte la prietenii mei vechi.
Dar asta s-a terminat acum și nu e bine sa locuiesc printre lucrurile pe care nu le puteam schimba. Mi-am apucat bagajele și mi-am urmat tatal in casa masiva. Această casă părea prea mare pentru familia noastră mică de trei și nu se compara cu casa dinainte. Era, fără îndoială, frumoasă.
Duba pentru mutări a parcat pe aleea noastră și oamenii care ajutau cu mutatul au sărit afară, tragând lucrurile din portbagaj. Tata i-a instructat unde să pună mobila. Am urcat încet scările pentru a găsi o cameră pe care mi-am imaginat-o. O cameră mică, nu prea departe de scări, era în fața mea. M-am mutat pe un loc care era acoperit cu perne de pluș, conectat cu fereastra. Fereastra era în principal blocată de un stejar mare, dar puteam vedea casa vecinului care era la fel de frumoasă ca a noastră.
-Ellie? Ai putea să ajuți la cărarea cutiilor înăuntru? Acei oameni nu au nicio idee despre ce fac, m-am uitat înapoi pentru a-mi vedea mama în pragul ușii, linii îi gravau fruntea, de la stres presupun.
Dând din cap, mi-am urmărit mama afară. Ea părea chiar tensionată și mi-am dat seama că mutarea la celălalt capăt al țării era cauza. Nu multe cutii îmi aparțineau, așa că am luat ceea ce era al meu. Simțeam ochi pe mine și m-am uitat în jur pentru a întâlni ochii celui pe care l-am ghicit a fi vecinul meu.
Un tânăr, poate în cei douăzeci de ani ai săi, îmi dădea întreaga sa atenție. Furtunul de apă din mâna sa s-a oprit ușor din pulverizarea apei în timp ce prinderea lui pe el a scăzut. Băiatul avea părul creț de culoare închisă și mușchi mari care ieșeau din tricou. Privirea lui nu s-a rupt de la mine și începeam să mă simt un pic inconfortabil, așa că m-am repezit în casă.
Restul nopții a fost petrecut despachetând și reamenajând lucruri. În cele din urmă am renunțat, așezându-mă pe locul de la fereastră și uitându-mă la ușă. Din camera mea, puteam vedea întreaga intrare. Părinții mei stăteau în bucătărie, vocile lor în șoapte tari. Puteam auzi frânturi din conversația lor.
-Știi că nu-mi place această casă, Greg, mama a admis, un oftat ieșind de la ea. De ce nu i-ar place această casă? E superbă.
-Nu avem alte opțiuni, Carol. Orice altă casă la care ne-am uitat era ieșită din gama noastră de preț, tata suna stresat, ca și cum explicase asta de mai multe ori.Mâinile îmi sunt legate.
-Această casă este sub gama noastră de preț. Despre ce vorbea? Valoarea acesteia ar trebui să fie masivă. Și tu ști exact de ce, vocea ei era ridicată; părea supărată.
-Vrei să fii tăcută? Ellie nu poate ști, în acest moment eram îngrijorată, nedorind să-mi suflu acoperirea, m-am apropiat ușor de ușa mea, sperând să aud puțin mai bine.
-Știu, știu, mi-am imaginat-o pe mama frecându-și tâmplele, un obicei de care nu se putea descotorosi. Dulapurile erau deschise și închise și mi-am imaginat-o făcând cea pentru a-și calma nervii. Ea se enerva ușor.
Au fost rostite mai multe părți ale conversației, dar nu le puteam distinge în mod corespunzător.
Am decis să mă aventurez mai aproape de scări.
-Sunt doar speriată pentru noi. Acest cartier este departe de sigur. Ai spus că ai face această casă sigură pentru noi, Greg. Unde e unitatea tehnică de înaltă securitate? Sau lacătele duble? Mama a fost întotdeauna cunoscută pentru încăpățânarea ei, am primit acea trăsătură de la ea. Nu mi-ar fi lăsat tatăl să scape cu orice ar fi fost.
Tata a oftat, în mod evident renunțând. Vor fi instalate destul de repede. Trebuie să ai încredere în mine, Care. Am auzit un sunet care mi-a spus că ei tocmai s-au sărutat. Să mergem în oraș pentru cină diseară, doar noi doi, da? Putem merge la acel loc care ți-a captat ochii pe Plaza, mama a chicotit și am presupus că a fost de acord. Acesta era semnul meu să întrerup.
-Ce avem la cină? am întrebat neglijent, sărind pentru a mă așeza pe puntea care se afla în mijlocul bucătăriei și am zâmbit la cei doi. Mă gândeam că am putea comanda mâncare chinezească, astfel încât niciunul din noi nu trebuie să gătească.
Mama a zâmbit la mine. De fapt, ea s-a uitat la tata, tatăl tău și cu mine vom merge în oraș diseară.
-Fără mine? m-am prefăcut a fi supărată. Ei au explicat cum aveau nevoie și ar aprecia niște timp singuri, ceea ce aproape m-a făcut să vărs. Aproape i-am împins afară pe ușile noastre duble și mari. Când au fost în cele din urmă plecați, am decis să fac o plimbare, în ciuda discursului lung pe care mi l-au lăsat înainte ca ei să plece; nu petreceri, nu băut, nu sex și absolut să nu plec.
Puțina încredere pe care o aveau pentru singura lor fiică mă nedumerește. Fără petreceri nu ar fi o problemă văzând că nu cunosc pe nimeni. Fără băut pentru că niciodată nu am făcut-o. Și nu sex pentru că n-am făcut niciodată ceva apropiat de asta.
Dar toată discuția despre cartierul periculos de la părinții mei doar m-a inspirat să plec mai devreme. Trebuia să înțeleg despre ce vorbeau și ce mod mai bun decât să aflu singură? Aruncând pe mine o jachetă ușoară în timp ce am închis ușa și am încuiat-o după mine, am urmat trotuarul sub picioarele mele.
Ce putea fi atât de rău în legătură cu acest loc? Cele mai multe, dacă nu toate, dintre case erau divin sculptate în aproape conace frumoase. BMW-uri și Mercedes erau parcate în aproape fiecare alee, iar gardurile vii erau perfect tunse.
Acesta era cartierul meu de vis, unde mi-aș fi vrut copiii să crească și să meargă pe biciclete.
Gândurile mele s-au oprit, așa cum au făcut și picioarele mele, când am auzit o voce în spatele meu.
-Trebuie să te întorci înăuntru.
CITEȘTI
The Strand - tradusă
Fanfiction-Și apropo, iubire, el a spus cu o voce joasă, buzele lui umbrind peste urechea mea. Numele meu este Harry. Nu Harold. -//- Elliana credea că familia ei s-a mutat datorită serviciului tatălui ei. Credea că părinții ei erau fericiți. Dar la ce nu se...