Telefonul meu a început să sune, iar eu și Harry ne-am uitat la geanta mea. M-am uitat înapoi la el în timp ce el se holba la ea. Pare confuz, ca și cum se întreabă cine ar putea să mă sune la o oră ca asta.
-Nu ai de gând să răspunzi la asta? vocea răgușită a lui Harry m-a scos din gândurile mele, iar eu m-am târât spre geantă, trăgându-mi telefonul și uitâdu-mă la ecran.
Cody.
Degetul meu alunecă ușor pe ecran să răspund:
-Hey, mă uit înapoi la Harry înainte să mă plimb prin livingul mare, căutând puțină intimitate.
-De ce nu m-ai sunat înapoi ieri? vocea iubitului meu izvorăște prin difuzor, în mod evident iritat.
-Îmi pare rău, am adormit, e adevărat, după ce a închis am adormit pentru prima dată, din multe, târziu aseară.
-Bine, sarcasmul îi dantela răspunsul, făcându-mă un pic enervată că nu mă credea. Eram împreună de ceva timp și totul a fost minunat, ai crede că ar avea un pic de încredere în mine.
-Ce faci?
-Sunt la-, mă opresc din vorbit și încerc să mă gândesc la o scuză, nu-i pot spune că sunt acasă la Harry, va fi atât de supărat.
-Sunt la casa din vecini, aud un pufait și mă întorc spre Harry, corpul său sprijinindu-se de peretele din living. Îmi încrunt sprâncenele și continui să mă plimb, așa că sunt în holul chiar dinaintea scărilor.
-Hmm, și de ce respiri așa, venin îi vărga cuvintele, făcându-mi ochii să se mărească, chiar crede că tocmai am făcut ceva...sugestiv?
-Tocmai am avut un atac de astm, încetează să fii un măgar.
Mă uit la peretele care e opus celui de care mă sprijin eu. Știu că Harry ascultă, îi pot vedea umbra înaltă la capătul holului.
-Ellie, am făcut ceai! icnesc încet când vocea lui Harry vine cu voce tare prin hol și pot practic să simt căldura care vine de la băiatul care fierbea la celălalt capăt al telefonului.
-Da, deci de ce nu mă suni înapoi după ce termini să ți-o tragi? icnesc la cuvintele sale crude, linia terminându-se înainte să pot explica. Mă holbez la telefonul din mâna mea înainte să-l bag înapoi în geantă.
Harry a făcut-o intenționat, realizez în timp ce intru în bucătărie, nevăzând niciun ceai. Mă uit la părul ondulat de pe fruntea lui, știind că nu voi fi capabilă să mă uit în ochii lui întunecați fără să văd că e amuzat de asta.
Mă întorc repede și mă îndrept spre ușă, deschizând-o și ieșind afară, întunericul măturând cerul. Aleea mea era încă goală, părinții mei nu erau încă acasă.
-Elliana, întoarce-te aici, acum! Harry a ordonat. Părinții tăi nu sunt acasă încă!
M-am întors cu fața la el, furie evidentă pe fața mea:
-Ai făcut-o intenționat, Harry! el a rânjit, deschizându-și ușa pentru a semnala că trebuia să intru. Stau unde sunt totuși, în mijlocul aleei sale. Mă uit la fereastra mea și îmi amintesc că am lăsat-o deschisă aseara, planificând să pătrund prin ea. Dar ceva mă oprește. În afară de faptul că dormitorul meu este la al doilea etaj, când mă uit înapoi la Harry, el mă privește cu ceva de care nu sunt sigură. Am realizat repede că dacă aș fi fugit lui i-ar plăcea. Ar fi amuzant pentru Harry. O urmărire.
Merg furioasă spre ușa din față a lui Harry, spre uimirea mea.
-De ce ai face asta? Cody e atât de supărat pe mine, îmi put degetele pe tâmble și oftez.
Fața lui Harry a crescut grav la menționarea numelui iubitului meu:
-Sună ca o spălătură, oricum.
-Nici măcar nu-l cunoști! Cum ai știut oricum de el? Nici măcar nu ai auzit nimic din lucrurile pe care le-a spus, am exclamat. Harry nu a spus nimic, doar și-a clătinat capul și s-a uitat la pământ, părul lui protectându-i ochii. Am observat picăturile de sânge care era colectat pe podea lângă el. Mi-am tractat ochii să găsesc sursa; mâna lui Harry. Trebuie să fie rezultatul a ceea ce i-a făcut lui Richard. Apoi am realizat că încă avea stropi de sânge pe fața și tricoul lui. Am mers ușor spre el și i-am luat mâna, examinând-o. Un suspin greu mi-a scăpat printre buze și îmi dau ochii peste cap la cât de repede mi-a dispărut furia.
-Lasă-mă să te curăț.
Sprâncenele lui Harry s-au încruntat, probabil nesigur de ce făceam. M-a condus spre baie și am început să-l îngrijesc cu ce cunoștințe aveam. El s-a sprijinit de tejghea în timp ce luam ceea ce era necesar. Am tamponat o cârpă umedă pe tăieturile sale care treceau de-a lungul degetelor, încercând să scap de sângele lui Richard. Alcoolul de pe cârpă l-a făcut pe Harry să se crispeze, dar nu a rostit un sunet. Ochii lui mă priveau. Știam că dacă mă uitam la el, am face contact vizual, așa că am încercat din greu să mă ocup cu altceva.
Am trecut prin partea cea mai rea, doar mă uitam dacă avea nevoie de atenție medicală.
-Tăieturile nu sunt atât de adânci și nu cred că ți-ai rupt nimic; nu e nevoie să mergi la doctor, vorbeam în cea mai mare parte cu mine, nu Harry. El părea fascinat de mine.
-Nu aș fi mers la doctor oricum.
Nu înțelegeam de ce îl ajutam. Era un delicvent sexual, la fel ca Richard. Darcumva, Harry era diferit. Harry nu-mi dădea aceleași priviri pe care cei mai mulți oameni de pe această stradă mi le dădeau. El nu făcea o grimașă în dezgust când se uite la mine, poate în frică, dar nu dezgust. El mă face să mă simt în siguranță și din onu, el e un delicvent sexual. Știu că nu am încredere în el foarte mult, dar chiar îl cred destul să mă țină în siguranță departe de Richard.
Îmi pun Neosporin pe degetul mare și îl rulez peste încheieturile degetelor. Îmi iau timp să înfășor un bandaj alb în jurul mâinii sale, îndrăznind să mă uit la el, am realizat să el încă se uita la mine. El se ridica în continuu din punctul lui de pe tejgheaua de la chiuvetă. Corpurile noastre erau aproape, pieptul lui aproape împotriva alui meu. Voiam să mă mut, dar nu puteam. Îi puteam simți respirația, mirosul pastei sale de dinți și ventilația dulce din gura sa. Cum acelea se ciocneau bine, nu știu.
Dar mirosul groaznic de fum de țigară îmi făcea capul să se rotească și nu într-un mod bun, dar nu era atât de rău cum era cu Richard. Cu astmul meu, nu eram un candidat să fiu în jurul țigărilor, dar cu Harry, ele păreau să-i vină.
Respirația lui fierbinte se răspândea pe fața mea, făcându-mi ochii să se închidă.
Alt lucru care îi venea era mirosul lui. Nu respirația lui, ci mirosul lui. Mă lovește ca un val, simțurile mele neridicându-se până acum. Era uimitor; colonia lui și vanilia.
Îl prindea - și iubeam asta.
Tot ce făcea Harry, fiecare alegere pe care o făcea, părea să-i vină.
CITEȘTI
The Strand - tradusă
Fanfiction-Și apropo, iubire, el a spus cu o voce joasă, buzele lui umbrind peste urechea mea. Numele meu este Harry. Nu Harold. -//- Elliana credea că familia ei s-a mutat datorită serviciului tatălui ei. Credea că părinții ei erau fericiți. Dar la ce nu se...