Cum mi-ar putea știi numele? Adică, am vorbit cu el doar odată și nu am făcut schimb de nume.
Picioarele m-au purtat înapoi în groază. Nu privesc mult la ei înainte să mă întorc și să fug spre casa mea.
Dar când ajung la ușă mă întorc să mă uit la ei. Cuvintele care au ieșit din gura lui Richard îmi trimit mai mulți fiori pe șira spinării.
-Ne vedem în curând, iubito.
-//-
Cobor jos după terminarea cărții care mi-a luat cea mai mare parte a timpului în această săptămână; Marele Gatsby
Am ajuns la revelația că finalurile triste nu erau punctul meu forte.
Era vineri, două zile după incidentul cu acel măgar pe stradă. Tot în legătură cu acea zi încă mă face confuză, dar m-am gândit că cel mai bine e să nu mai îmi pun întrebări în legătură cu asta.
Amândoi părinții mei au rămas până mai târziu la muncă, lăsându-mă singură în această casă. Niciunul din ei n-au suspectat că știam un lucru despre zonă.
Uitându-mă peste nota lipită de frigider, am văzut lista de alimente pe care mama voia să le iau pentru ea. Nu m-a surprins când a scris 'fii atentă', subliniat cu litere mari și subliniat de mai multe ori.
Cu un oftat greu, mi-am apucat geanta și am încuiat ușa din interior.
După ce am ajuns la magazin, am luat tot ce voia mama, le-am verificat și am cărat cele câteva plase afară.
Picioarele mele făceau zgomot când loveau trotuarul de beton din fața frumoaselor case din cartier.
În drumul spre magazin am fugit pe lângă vecinii mei, apreciind foarte mult faptul că purtam pantaloni scurți și un tricou, ținuta necauzându-mi probleme în timp ce mă grăbeam să trec de casele delicvenților sexuali
Dar acum aveam plasele cu alimente care cântăreau ceva, așa că m-am străduit să accelerez mersul înapoi. Eram ușurată că am trecut de casa lui Richard fără să cauzez o scenă, dar eram cea care mereu îmi aduceam ghinionul.
-Bună, iubito.
Corpul mi se întoarce pentru a vedea un Richard foarte bătut. Fața lui avea tăieturi de diferite mărimi și un bandaj alb mic peste podul nasului. Cel mai mult am observat imensa vânătaie neagră de pe capul lucios, o tăietură cusută în mijlocul ei. Buzele lui crăpate s-au transformat într-un rânjet înainte să mă întorc și să fug.
Plasele au căzut din degetele mele când mâna lui Richard mi-a înconjurat talia, trăgându-mi corpul înapoi în al lui. Strigătul meu a fost tăiat scurt când altă mână soioasă mi-a astupat gura, mâinile mele înălțându-se s-o prindă pe cea din jurul gurii. Ochii mi s-au închis în durere atunci când degetele lui Richard au săpat în osul de la șold.
-Acum, acum, scumpo. Nu e nevoie să țipi. Nu chiar acum, oricum.
Un strigăt sugrumat îmi părăsește gura în mâna lui. Nu, nu, nu. Asta nu se poate întâmpla. Panica îmi crește în stomac și singurul lucru la care mă pot gândi este să lovesc cu piciorul în spate și între picioarele lui.
Un strigăt greu vine de la el când alunecă pe beton în durere. Uitând complet alimentele, fug pe trotuarul de la casa mea.
Nici măcar nu mă uit la casa lui Harry, ducându-mă la ușa din față. Mâna mea caută în geantă după chei, dar nu sunt acolo. Icnetele mele pentru aer devin mai tari, chiar dacă m-am oprit din alergat. Oh Doamne, nu. Îmi șterg lacrimile de pe față în grabă înainte să caut mai bine în geantă. Întregul meu corp devine rigid când simt toată culoarea părăsindu-mi corpul.
CITEȘTI
The Strand - tradusă
Fiksi Penggemar-Și apropo, iubire, el a spus cu o voce joasă, buzele lui umbrind peste urechea mea. Numele meu este Harry. Nu Harold. -//- Elliana credea că familia ei s-a mutat datorită serviciului tatălui ei. Credea că părinții ei erau fericiți. Dar la ce nu se...