Sık bölüm atamıyorum farkındayım hevesim kaçtı eğer bölüm beklemek istemiyorsanız bir önerim var.
Diyorum ki biraz ara vereyim tüm kitabı yazıp bitireyim sora bölüm bölüm yayınlayayım ne dersiniz.
Satır aralarına yorum yapmayı unutmayınn.🥺
Sizleri çok çok öpüyorum.
Benimle konuşmak isterseniz profilime istediğinizi yazabilirsiniz müsait oldukça cevap veriyorum🎀😘.
İyi okumalarr🐑...
Eylem
Ben Oğuza hoş geldin demeye kalmadan oğuz dudaklarıma yapışmıştı ki mila ağladı.
"Geldim bebeğim, ne oldu Annecim sana ağlama bak burdayım."
"Neden ağlıyormuş benim tatlı kızım, annesi?"
"Ateşi var biraz ondan huysuzlanıyor bir yeri ağırıyor ama çok çözemedim."
"Senin neden gözlerin doldu yavrum."
"Bilmiyorum ki bir yeri ağırıyor ama anlamıyorumm"
"Aşkım mila bebek tabi ki ağlayacak gülecek illaki olacak bunlar. Hadi milayı aldım ben sende gel yemek yiyelim"
"Yemek yapmadım ama ben"
"Haaa! Birşey olmaz sipariş edelim sen milayı emzir ben sofrayı hazırlayayım sora mila uyur rahat rahat yemek yeriz."
"Olur"
"Ne sipariş edeyim güzelim."
"Senin canın ne isterse proteinli bir yemek olsun ama."
"O zaman tavuk pilav"
Bu söylediğine kafa sallayıp mila ile koltuğa oturup onu uzattım bebeğim süt içerken bende oğuzu izliyordum.
Mutfak Amerikan mutfak değildi ama salonla arasında ki tek duvar ful camdan dı açık mutfak istemiştim ama koku hassasiyetim vardı o yüzden böyle yaptırmıştık.
Mila mızmızlanınca şağ tarafa doğru yatırdım. Bide sol taraftan süt içmeyi beğenmiyordu nazlı bebek.
Kızımın karnı doyunca alıp biraz belini sıvazladım ve yatağına yatırdım biraz uyanık kalsın diye onunla konuşarak bezini değiştirirken kapı çaldı sese irkilsede bana yorgun dolu ve parlak gözleriyle bakmaya devam ediyordu .
"Ben bakarım, yavrum."
Oğuz kapıya doğru gitti bende milanın zıbınını bağlayıp pijamalarını giydirdim. Bu hamak yatağı baya kullanışlıydı hem mila rahattı hemde ben bezini, kıyafetlerini rahat giyindiriyordum
"Aşkım, yemekler geldi mila uyanık sen rahat yemekyiyebilecek misin?
"Evet aşkım da şu kumandalı ana kucağı tarzında ki salıncağını mutfağa getirebilir misin. Oyun odasınd"
"Tamam, hayatım"
"Ayy baba ne getirdi benim güzeller güzeli kızıma, aaa ne bu Annecim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay(BxG+g)
אקראיFARKLI BİR EVREN! "Hayatım anlıyorum ama bir bebekle ilgilenemeyecek kadar meşgul olduğumuzun farkında mısın" Eylem hep düşündü sorun kendinde diye kendini suçladı, beklide anne olmayı hak ermiyordu. Eşi ise onu anlayışla karşılamıyordu ne yapmalıyd...