6.Bölüm Mila'sız

596 19 12
                                    


Eylemin anlatımıyla

Milayı hastaneye bırakmış ve eve dönmüştük hiç bir uğraşımız yoktu mila olunca en azından ona vakit ayırıyorduk.

Ona o kadar çabuk alışmıştım ki eve gelir gelmez gözlerim dolmaya başlamıştım

Ben oyun alanının önünde dururken belimde hissettiğim ellerle göz yaşlarım düşmeye başladı

"Neden ağlıyorsun güzelim mila yı en yakın zamanda geri alacağız zaten"

"Ama canı yanacak özlem ağrılı bir süreç olduğunu söyledi. Canı yanıyor ama biz yanında değiliz"

"Güzelim sürekli uyuyacak hissetmeyecek demediler mi uyandığında da bizim yanımızda olacak ve canı acıdığında biz ona iyi gelmeye çalışacağız. Yapma ama böyle ömrüm seni böyle görmeyi sevmediğimi biliyorsun"

"Ama ne yapayım elimde değil"

"O zaman kafanı dağıtacak bir şeyler yapalım hem biz yemekte yiyemedik değil mi hazırlan çıkalım"

"Hiçbirşey yapmak istemiyorum"

"Sevgilim yarın işe gideceğim ve aklım sende kalsın istemiyorum, o yüzden hazırlan ve çıkalım hadi güzelim"

O da haklıydı üzülmeyeyim istiyordu hem zaten milayı aldığımızda bir bebek olacaktı ve hisstmeyecekti
Öyle demişlerdi değil mi

Hemen hazırlandım ve çıktık güzel bir restorana gittik yemek yedik.

Dönüşte henüz saat erken olduğu için mila ya bebek arabası ve bir kaç eşya almaya karar verdik.

İhtiyaçlarını aldık ve eve dönerken market alışverişi de yapmıştık mila 3 ay kadar bir süre sadece anne sütü ve biberonla beslenecekti
Bir kaç elektronik alette almıştık ve bunların arasında oğuzun ısrarları sonucunda bir bebek kamerası vardı

"Ya hayatım ben evde değilken seni ve kızımızı özleyemez miyim. Açıp izlerim ne zararı var işte ömrüm."

"Ayy ne yapıyorsan yap oğuz ben sadece zaten evde kamera var almamıza gerek varmı bunu düşün istiyorum sadece."

"Sevgilim bizim kameralar siyah ve hareket sensörlü ama bu hem renkli hem gece gözrüş özelliği var hemde sesinizide duyabilirim  o yüzden alıyoruz"

Bu özzellikler üstüne sadece milanın odasına almayı kabul ettim.

"Ay tamam ya alalım"

Sonunda eve gelebilmiştik ve hemen duş alıp uyuduk yorucu bir gündü ve oğuz da bende yarın işe gidecektik.

Sabah uyandım fakat oğuz yoktu elimi telefona attım ve saate baktım ki saat bir olmuştu telefonumun üstünde de bir not vardı alıp hemen okudum.

"Sevgilim yorgundun ve çok güzel uyuyordun o yüzden kıyamadım. Kahvaltın hazır hemen git  yemeğini ye. Ayrıca kendini yorma ben akşam seni bol bol yoracağım ;)
       
      Sana 'hasret' ve seni çok seven
                                              
                                                Kocan...

"Bu adam citten manyak hahaha"

Uyanır uyanmaz mutfağa indim ve yemek yedim sora kafeye geçmek için geç olduğundan evi temizlemeye karar verdim ve işe koyuldum

Mutfaktan başladım ve en son milanın odasına sıra gelmişti makinadaki çamaşırları çıkardım. milanın kirlilerini ve yeni alınan kıyafetlerini yıkadım, kurutmadan çıkardım.

 milanın kirlilerini ve yeni alınan kıyafetlerini yıkadım, kurutmadan çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ageplay(BxG+g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin