Bölüm 7

15 0 0
                                    

Ayyyyhhhhh ne güzel de uyumuşum. Hiç uyanmadan bi tur daha mı uyusam acaba 2 günlük yorgunluğun acısını ancak bu şekilde çıkartabilirim. Sırtım yumuşak yatak görmeyi özlemiş valla. Telefonum nerde? Şurda bi yerlerde olacak. Nasıl girdin sen o yatağın altına yaa?? Saat kaç  oldu acaba? Neee 10.30 muu?? Ama amaa benim dersim 2 saatönce başladı. Allah'ım ilk günden derse geç kaldım. Aferin bana ya. Kızlar niye kaldırmadı ki beni? Of nasıl geç kalırım? Fazla oyalanmadan şu pantolonu giyeyim hırkamı da geçirdim mi tamamdır. İnşallah hoca gelmemiştir ya da ne bileyim bir işi çıkmıştır belki. Hem ilk günün günahı olmaz ya! Daha fazla kendi kendime konuşursam iyice geç kalacağım. Okula yürüyerek gidebiliyorum iyi ki. Yoksa bir de otobüslerde sürünecektim. İstanbul trafiğini 2 günde anladım. İnsanların abarttıklarını düşünürdüm ama dedikleri kadar varmış. Eşyalarımı dolaba tıktım mı artık çıkabilirim.

...

Kalbimin küt küt atması ilk gün heyecanından mı yoksa koşmaktan mı anlamadım. Çok vakit kaybetmeden kapıyı çalsam iyi olacak.

- Merhaba hocam geç kaldım özür dilerim.

- Merhabe küçük hanım ama saat 11.00 ders başlayalı iki buçuk saat oldu. Sizce de bu gecikme biraz fazla değil mi hem de ilk günden. Gerçi aceleyle çıktığınız belli.

        Nedendir bilmem ama bütün sınıf bana bakıp gülüyordu. Geç kaldım diyeydi sanırım.  Ama bi dakika bunlar niye ayağıma bakıp gülüyordu ki. Ne vardı ayağımda? Hhhhh inanmıyorum ben nasıl çıktım bunlarla. Bunca yolu bu terliklerle mi koştum. Nasıl fark etmem. Bütün sınıfa rezil oldum hemde ilk günden. Hocadan da bir güzel azar işittim. Allah'ım ne güzel bir gün (!) Ne yapacağım şimdi? Geri dönsem... Zaten yeterince rezil oldum. 

- Hadi bakalım otur dersi kaynatmayalım.

     Ben sınıftan kaçıp gitmeyi düşünürken hoca neden otur dedi ki şimdi? Şansa bak ah salak kafam ne diye bakmıyorum ki ayaklarıma?? Utana sıkıla boş bir sıraya oturdum. Utancımdan kıpkırmızı olmuşum, kimseye bakamıyordum. Bi an önce dersin bitmesi için dua ettim. Duam kabul olmuş olacak ki 20 dakika sonra ders bitti. Koşar adımlarla sınıftan çıktım. İlk günden böyle rezil olunmaz ki ama. Daha başıma neler gelecek acabaa?? Neyse bunlardan daha mühim işlerim var benim. Öncelikle iş bakmam lazım. Ama bi an önce gidip ayakkabılarımı giysem iyi olacak. Haa bi de Şakir... Şakir'i unutuyordum az kalsın. İş baktıktan sonra gidip bir de Şakir'i arayayım. İnşallah oralarda bir yerlerdedir...


KIRMIZI BAVULLU KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin