3 gün sonra...
Lansman günü yaklaşmıştı ve geriye sadece mekan hazırlıkları kalmıştı onlar da yapılıyor.
Seyran'dan
"Evet Ece, annem gayet iyi. Taburcu oluyor bugün."
"Tamam iletirim geçmiş olsun dileklerini. Sen beni düşünme sınavlara ver kendini."
"Ben artık yıl sonuna kaldım."
"Tamam çok öpüyorum hadi görüşürüz."Telefonu kapattığım gibi ses geldi.
Bildirimleriniz var...
Efe Bey: Seyran lansman işini konuşabilir miyiz?
Efe Bey: Şirkete gel istersen orada konuşalım.S: Peki Efe Bey öğlen uğrarım.
Telefonu kapattım.
Bu adam beni ikna etmeden peşimi bırakmıcak anlaşılan.Öğlen
Şirkete geldim. Toplantı odasında olduğunu öğrenince yanına gittim. İçeriye girdiğimde bir sürü iş insanı, Korhanlar ve Ferit vardı.
E: Evet sizleri gizli tasarımcımızla tanıştırayım kendisi koleksiyona en çok katkısı olan kişi.
Dediğinde donup kalmıştım. Yani ben sadece konuşmaya geldim adam beni ifşa edip katılmaya zorluyor resmen.
O an çok bozmak istedim ama yapmadım çünkü kızıl şeytan oradaydı.
"Merhaba" dedim.
İfakat'in kızardığını görünce bir keyif patlaması yaşadım içimde, sesi çıkmıyordu.
"Seyran" dedi şaşkınlıkla Ferit. Sanki ilk defa görüyor beni yarabbim ya.
"Seyran hanım siz Korhanlar'ın eski gelini değil misiniz?" dedi bir kadın.
Eski değil hala gelinleriyim.
"Evet ama aşkta ve savaşta her şey mübah biliyorsunuz." diye ortamı yumuşatmaya çalıştım, çoğu kişi gülerken birisi "Peki hangisi, aşk mı?" dedi.
Ferit'e baktım ilk sonra Orhan'a en son da İfakat'e.
Gözlerinin içine bakarak "Savaş benim ki" dedim."Neyse ee tanışma faslı bittiyse lansmanda ne yapılacağını konuşalım."
Efe Bey bana teşekkür eden bakışlarını gönderdi.
Tek boş kkoltuğa yani erit'in yanına geçtim çekinmeden.
........
E: Lansman Salı günü ve akşamına maskeli balo partisi düzenlemeyi düşünüyoruz.
E: Hepiniz katılmasını istiyoruz.
Öksürür gibi yaptım.
E: Ha evet bu arada Seyran hanım medyaya yansımak istemiyor, o yüzden bu odadan hiçbir şey dışarıya sızmasın lütfen lansmana da katılmayacak.
İ: Neden medyaya çıkmıyor sonuçta hem Korhanlar'ın eski gelini hem de başarılı bir tasarımcı, paraya para demez kazandığını ikiye katlarsın.
"Sizce para gibi bir derdim mi var? Kimsenin dedikodularıyla uğraşmak istemiyorum, umarım siz de sınırlarınızı bilirsiniz İfakat hanım."
İ: Benden sır çıkmaz, sadece tavsiyede bulundum Seyrancım.
"Ben bilirim sizin tavsiyelerinizi, o yüzden kendinize saklayın bir zahmet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kavuşmak.
FanfictionF: Söz veriyorum bir daha seni benden hiçbir şey ayıramıcak. S: Hiçbir şey mi? F: Hiçbir şey...