"Ferit bey lütfen sonuçlar gelmeden bir şey söylemem mümkün değil belirtilere göre hastalık tekrarı olabilir ama bu kadar kısa sürede tekrarlayacağını düşünmüyorum lütfen sakin olun Seyran hanım şuan gayet iyi sadece dinlenmesi gerekiyor sonuçlar çıktığı gibi yanınıza gelicem şimdi eşinizin yanında olmalısınız zorluk çıkarmayın artık rica ediyorum"
Doktor gittikten sonra annem beni tuttu.
"Ferit sakin ol artık oğlum hastaneden attıracaksın bizi bak Seyran da iyi"
"Ya nesi iyi anne delirtme sen de beni belirtilere göre hastalık tekrar etmiş olabilir diyor son zamanlarda da iyi fln değildi sanki bilmiyorsunuz"
"Oğlum kimsenin elinden bir şey gelmiyor şuan boşuna kendini yormak yerine Seyran'ın yanında olmalısın"
"Baba ben bu sefer vakit kaybedemem bekleyemiyorum anlayamıyor musunuz hastalığın tekrarı ne demek haberiniz var mı Seyran'ın yaşaması imkansız demek"
"Ferit" Suna'nın sesini duydum.
"Seyran'ın yanına gitmek zorundasın"
"Hiçbir şey net değil daha tamam mı yaşayacak benim kardeşim artık kolay kolay da seni bırakamaz zaten o yüzden sen de şimdi yelkenleri suya indirme yanında ol hadi git"
Beni gerçekten görmek ister miydi, bu sefer bırakmaz mıydı?
Tam Suna'ya teşekkür edecekken hemşire adımı seslendi.
H: Ferit bey
"Evet benim"
"Seyran hanım uyandı sizi görmek istiyor"
O kadar mutlu oldum ki o an, ilk defa beni istemişti.
Düşünmeden odaya girdim."Seyranım"
"Ferit"
"Neden ağlıyorsun Seyran"
"Ne dedi doktor"
Gidip dibine çöktüm, ellerinden öptüm.
"Daha bir şey söylemedi sonuçların çıkmasını bekliyoruz"
"Ağlama sen böyle" diyip gözyaşlarını sildim. Bir elimle elini tutuyordum, diğer elimle saçlarını okşuyordum.
"Bırakma beni olur mu"
"Asla bırakmam Seyran asla hem daha kesin bir şey yok neden üzüyorsun kendini güzel karım"
"Biliyorum çünkü içimde garip bir his var"
"Yok öyle bir his aa hem iyisin bak bir de doktor hastalığın kolay kolay tekrarlayacağını düşünmüyorum dedi"
"Gerçek mi"
"Evet o yüzden üzme kendi Seyran nolur"
"Tamam üzmüyorum sen yanımda ol sadece"
"Buradayım ben güzelim"
...
"Evet ailenin diğer üyelerini dışarı alabilir miyim çiftimiz burada kalsınlar lütfen"
Hakan bey ailelerimizi dışarı çıkarmıştı, neden bizimle özel konuşmak istediğini anlamadım.
"Noldu doktor bey hastalığım te-"
"Seyran hanım öncelikle geçmiş olsun ve sakin kalın lütfen raporlarınızı sonuçlarınızı inceledim öyle bir durum yok"
"Ee karımın nesi var o zaman son haftalarda pek iyi değildi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kavuşmak.
FanfictionF: Söz veriyorum bir daha seni benden hiçbir şey ayıramıcak. S: Hiçbir şey mi? F: Hiçbir şey...