פרק פרקקקקקקקק
נצליח להעלות עוד פרק אחד היום? או שנחכה ליום ראשון?🤔לפני שאתםן קוראיםות את הפרק- להצביע!!!! אל תשכחו!!!!!!!!! תלחצו על הלב!!!! ❤️
הצבעתםן? יופי
קריאה מהנהההה 💖💚💙
הארי אדוארד סטיילס.
בן 23, גר בלונדון. גדל בהולמס צ'אפל. בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה, בקרוב יתחיל תואר שני.
בבקרים של ימי שני עד חמישי הוא עובד בבית קפה "וולטון". בימי שלישי, שישי ושבת עובד בערבים בבר קוקטיילים בשם "ויק", וגם בימי חמישי פעם בחודש.
הוא מתנדב בעמותה לילדים עם צרכים מיוחדים באופן קבוע, ולעיתים קרובות הולך לשמח ילדים בבתי חולים.
הוא יושב עם אמא שלו לארוחה קבועה בכל יום שישי בבוקר בבית הקפה בו הוא עובד, ובימי חמישי בערב יוצא עם חברים לבר בשם "בר 190".
עוד פרטים שיכולים לעזור:
הארי אוהב לשיר ולנגן בגיטרה. הוא שומע בעיקר רוק קלאסי וישן.
הארי מתאמן בחדר כושר באופן קבוע, וגם יוצא לריצות כמעט בכל יום בהייד פארק.
הארי איבד את אבא שלו כשהיה בן 10.
הוא מספר המון בדיחות אבא. המון.אם תצטרך עוד מידע תשלח לי מייל בחזרה.
"נו? סיימת לאונן?" זאין שאל אותי כשנכנס לסלון, ואני בתגובה זרקתי עליו את שלט הטלוויזיה שהיה לידי, פוגע בחזו. הוא בתגובה שפשף את הנקודה בה פגעתי עם פרצוף מכווץ. טוב, זה הגיע לו.
"אתה מוכן?"
"כן שטן. הכל ארוז ומוכן." הוא הצביע על המזוודה הקטנה והאפורה שהייתה בידו, ואז הניח אותה ליד המזוודה השחורה שלי.
"אוולין! את מוכנה להפסיק להיות אישה ולהתחיל להתארגן מהר יותר? אנחנו חייבים לצאת!" זאין צרח בזמן שאני המשכתי לעבור על המייל שהבחורה השחרחורת שלחה לי. ברנדה? ברוק? שיהיה.
"תחכו רגע חיות! אני צריכה לסיים להתאפר".
"את מבינה שאנחנו נוסעים ישר למלון, נכון? את יכולה להתאפר שם בזמן שאני הולך לחפש את הבחור".
"תפסיקו לצעוק או שאני אקח את הזמן אפילו יותר, נבלות".
אני גלגלתי את עיניי בזמן שזאין היה נראה מאוד משועשע מהסיטואציה. הוא התיישב לידי על ספת הסלון, מציץ מעט במחשב על המייל שהיה פתוח מולי.
"זה המייל מאמה?" הוא שאל אותי, ואני הבטתי בו מבולבל.
"אמה? לא, קראו לה ברנדה או ברוק. משהו עם ב', אני בטוח".
זאין פלט גיחוך והצביע על השם שהיה כתוב בתחילת המייל. 'אמה סמית'. טוב, כנראה שהוא צדק.
"אני אמשיך לקרוא לה ברנדה." מלמלתי בחוסר אכפתיות והפניתי את המחשב לכיוונו. "אין פה יותר מידי מידע שיכול לעזור לי".
YOU ARE READING
Behind Blue Eyes || Larry Stylinson
Fanfiction💚פאנפיק על לארי סטיילינסון💙 לואי טומלינסון- ציני, לב של קרח, עובד כנער פיתוי. תופס בני זוג בוגדים למחייה, והוא פאקינג טוב בזה. הארי סטיילס- סאנשיין מהלך, חיוך שובר לבבות. מספר המון בדיחות אבא. המון. כשלואי מקבל את הארי בתור הקורבן החדש שלו, הוא חו...