בכנות, לא חשבתי שאי פעם אצטרך לכתוב משהו כזה.
ועוד יותר בכנות, אני לא מרגישה שמספיק עיכלתי את מה שקרה בשביל להתחיל לכתוב מילות פרידה. ובגלל זה אני עדיין לא מסוגלת לכתוב את זה.
אבל כן הייתי רוצה לכתוב כמה מילים בשבילכם ובשבילכן. (מטעמי נוחות אכתוב בלשון נקבה, בעיקר גם כי רוב השיחות שלי עליו הן עם הבנות מהקבוצה שלנו באינסטגרם. סליחה סליחה סליחה)
אני יודעת שזה קשה. אני מבינה את הכאב של כולן, וחווה את הכאב בעצמי. אבל חשוב לי שכולנו נישאר חזקות, בשביל עצמנו, בשבילו, ואחת בשביל השנייה. חשוב לי שנעודד אחת את השנייה, נרים אחת את השנייה, ונמצא דרכים להתמודד עם הכאב ביחד.
כואב לי לראות את הכאב שלכן. כואב לי לראות עד כמה שקשה לכן להתמודד, למרות שאני מבינה- זה לא קל להתמודד עם מצב כזה.
בדרך כלל כשאני צריכה לברוח ממציאות שאני לא מצליחה לעכל, אני בורחת לכתיבה. זה המקום הבטוח שלי. אבל כשהמקום הבטוח שלי מתנגש עם המציאות שאני לא מצליחה לעכל- הרי מן הסתם שליאם מופיע בכל הפאנפיקים שלי- זה נהיה קצת קשה. וזה הזוי. כי בכל פעם שיש שינוי במצב המדיני, אזעקות, חיילים שנרצחים או כל דבר אחר, הדבר הראשון שאני חושבת עליו זה להעלות לכן פרק כדי שתוכלו להרגיש טוב יותר.
אני, מן הסתם, מרגישה שאני כבר לא כל כך מסוגלת להמשיך לפרסם את הפאנפיק הזה, לפחות לתקופה הקרובה. כרגע הוא בהקפאה.
אבל, אם אתן מרגישות שזה משהו שיכול לעזור לכן קצת להתעודד או להסחת דעת, כן חשבתי על להפוך את הפאנפיק הזה לספר רגיל. שמות רגילים, אנשים רגילים ולא מוכרים. וברגע שכולנו נהיה במקום טוב יותר, קצת פחות חשוך.. אני אמשיך להעלות פאנפיקים, ובכל אחד מהם אתן לליאם את כל הכבוד שמגיע לו.אשמח ממש לשמוע מה אתן חושבות. אם אתן מרגישות שזה יותר מידי כרגע, אשאיר אותו בהקפאה. אם אתן חושבות שזה יכול לעזור לכן, וזה משהו שהייתן רוצות שאעשה, אני אעבוד על זה בימים הקרובים.
אוהבת המון, ותמיד כאן בשבילכם ובשבילכן לכל דבר שתרצו.
כאן,
באינסטגרם - wattpad_larryil
במייל - wattpadlarryil@outlook.comוליאם, מלאך שלנו, תשמור עלינו מלמעלה. אנחנו אוהבים אותך ושמחים על כל רגע ורגע שזכינו לקבל איתך. 🕊️💔
לאב יו אול ❤️
YOU ARE READING
Behind Blue Eyes || Larry Stylinson
Фанфик💚פאנפיק על לארי סטיילינסון💙 לואי טומלינסון- ציני, לב של קרח, עובד כנער פיתוי. תופס בני זוג בוגדים למחייה, והוא פאקינג טוב בזה. הארי סטיילס- סאנשיין מהלך, חיוך שובר לבבות. מספר המון בדיחות אבא. המון. כשלואי מקבל את הארי בתור הקורבן החדש שלו, הוא חו...