פרק 7: לנסות דברים חדשים

129 28 185
                                    

אין חפירות תקראווווווו
אה ואל תשכחו להצביע גם לפרק הקודם וגם לזה! 25 הצבעות בכל פרק ויעלה פרק חדשששש

אזהרה- אני קצת חולה ולא עברתי על הפרק, אם יש טעויות בבקשה תגידו לי

לאב לאב לאב

💚💙

"אז... מה עשית היום?" הארי שאל אותי מיד כשנכנסתי. זה היה אותו הבר שברנדה הזכירה במייל ששלחה לי על הארי- הוא הולך לכאן בכל יום חמישי עם החברים שלו.

המקום היה מעט חשוך, מלא בספות עור שחורות בכל אזור ואזור. המוזיקה הייתה די שונה מהמוזיקה שהתנגנה בבר בו הארי עובד, והרגשתי שהמקום הזה לא באמת מתאים לאופי שלו.

ומצד שני, מה כבר אני באמת יודע עליו?

הארי ישב באחת מספות הבר הפינתיות לבד. אני התיישבתי לידו, עונה לו על השאלה ומחייך חיוך רחב ומזוייף אליו. התחלנו בשיחה יבשה, שגרתית. משעממת ומיותרת.

"איפה השאר? כבר 22:00."

"הם תמיד מאחרים. אתה לא זוכר כמה חיכינו לנייל?" הוא אמר ומיד לאחר מכן סימן למלצרית להגיע. "בוא נזמין משהו לשתות לבינתיים. אתה בחור של בירה או קוקטייל?"

"אני בחור של וויסקי." עניתי, והוא הביט בי מעט בהפתעה.

"לא הייתי מנחש." היה נשמע שהתרשם. הוא הזמין לעצמו את אחת הבירות וביקש בשבילי כוס עם וויסקי נקי.

תוך כמה דקות המשקאות שלנו הגיעו. תהיתי לעצמי אם אצליח לגרום להארי להשתכר לפני ששאר חבריו יגיעו ויפריעו לי לסיים את העבודה שלי.

הארי לקח כמה לגימות גדולות מהבירה שלו. "עכשיו תספר לי משהו." הוא ביקש ממני.

"מה אתה רוצה לדעת?"

"הכל." הוא ענה בפשטות. "אתה נשמע מושלם מידי בשביל להיות אמיתי".

"מושלם?" חזרתי על מילתו, מנסה לשחק את עצמי מופתע.

"כן. אתה גם מתנדב, גם עובד עם ילדים, גם מתאמן.. גם נראה לא רע." הוא קרץ בסוף. "הכל נשמע פשוט מושלם. כאילו שהחיים שלך.. מאושרים וחסרי דרמות".

"תאמין לי, יש לי המון דרמות בחיים".

"תספר לי עליהן." הוא ביקש שוב, רוכן מעט לכיווני. "אני רוצה לדעת הכל. את הטוב ואת הרע".

האמירה הזאת תפסה אותי קצת לא מוכן. אנשים אהבו לקנות את ההצגה המושלמת שלי. את הבחור הטוב שמתנדב ותורם לחברה. אף אחד מעולם לא ביקש ממני לשתף גם על הצדדים היותר אפלים שבי. ואולי זה פשוט הפסיכולוג שבו, כי כל אדם אחר היה מעדיף לדבר על עצמו, ובגלל זה הצלחתי בעבודה שלי. כי נתתי להם לדבר על עצמם. נתתי להם כתף לבכות עליה, בזמן שהם פורקים את כל סיפור חייהם.

Behind Blue Eyes || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now