מההההההה פאנפיק חדש??!!!
סליחה שלקח לי הרבה זמן אבל- חזרתייייייייי
ואני מקווה שתהנו מהפאנפיק החדש שלי 💖לפני שתתחילו לקרוא תעדכנו אותי קצת- מה קורההההה? איך החייםםם?!
ו...זהו ❤️ (סליחה ביי)
קריאה מהנההההההה💖💖💖
💙💚
פרק 1: פיתויים
נק' מבט לואי💙
השפתיים שלנו היו מרוסקות אחת על השנייה. התנשקנו בכזאת אגרסיביות ותשוקה כאילו שחיינו היו תלויים בזה. אפשר היה לומר שזה חלקית נכון לגבי.
העברתי את אצבעותיי על גבי העור החשוף והמיוזע מולי, מכווץ אותן כנגדו ולוחץ בכל המקומות הנכונים, לא מופתע כשאני שומע גניחות חלשות שנשמעו כאילו לקוחות מסרט פורנו.
וכשחדרתי עם כל אורכי פנימה, חיוך מרוצה התפרש על פניי. ידי הימנית הסתבכה בין תלתלי השוקולד החומים ועיניי הכחולות מביטות בתשוקה בעיניי השקד הירוקות בזמן שנעתי במהירות ובחושניות, מבטיח את הסקס הטוב ביותר שיכולתי לתת.
לאחר כמה דקות שכבנו על המיטה. עדיין מתנשפים, עדיין מיוזעים.
"אני חייב ללכת." הכרזתי וקמתי ממקומי. "הייתי כל כך שמח להמשיך להתכרבל, אבל הילדים מחכים לי".
"חשבתי שאתה איתם רק מאוחר יותר." טון הדיבור היה נשמע מאוכזב, אך המבט היה חם ואוהב.
"כשאתה עובד עם נוער בסיכון, העבודה היא עשרים וארבע שעות ביממה." אמרתי עם חיוך מתנצל. "אבל אני אתקשר אלייך, לאב. זה היה פשוט מדהים. אני כל כך שמח שעשינו את זה".
"כ-כן.. אתה פשוט מדהים. העובדה שאתה עובד עם נוער, ומתנדב כל כך הרבה.. אתה פשוט מושלם." היא אמרה בביישנות.
היא התלבשה במהירות בעוד אני לקחתי את הזמן. "אתה תתקשר אליי?"
"איך אני יכול שלא?" העברתי את גב אצבעותיי על הלחי שלה לפני שריסקתי נשיקה נוספת על שפתייה.
"אם לא הייתי צריך ללכת לילדים הייתי נשאר כאן כל היום. עוטף אותך עם הידיים שלי, מנשק אותך. צופה איתך בסרטים קיטשים וחמודים.."
"אתה בטוח שאתה אמיתי?" היא הביטה בי בעיניים מאוהבות, פנייה היו סמוקות. "א-אני כל כך שמחה שהכרנו".
"גם אני. מחר זה יום החופש שלי. אולי נצא למסעדה? מה את אומרת?" אחזתי בידיה וקירבתי אותן אל שפתיי, מניח נשיקות קטנות וחמות בכל נקודה. היא הנהנה, מביטה בי כאילו שהשעה האחרונה הייתה חלום שהתגשם. הנחתי עוד כמה נשיקות קטנות לאורך ידה, מאפשר לה לעצום את עינייה ולהתמסר למגע ולתחושה של שפתיי על גופה.
YOU ARE READING
Behind Blue Eyes || Larry Stylinson
Fanfic💚פאנפיק על לארי סטיילינסון💙 לואי טומלינסון- ציני, לב של קרח, עובד כנער פיתוי. תופס בני זוג בוגדים למחייה, והוא פאקינג טוב בזה. הארי סטיילס- סאנשיין מהלך, חיוך שובר לבבות. מספר המון בדיחות אבא. המון. כשלואי מקבל את הארי בתור הקורבן החדש שלו, הוא חו...