Rozdział 8 "Były Uczeń Beerusa"

3 1 1
                                    

Niestety Goku przegrał walkę z Clausem. Gdy Claus miał już zabić sayianina, przeszkodził mu Vegeta. Dzięki transformacji w SSJ Blue i zmęczeniu Clausa, książe sayian łatwo go zabił. Sayianie z Rubesem na czele myśleli, że już wygrali. Odziwo Primad wogóle nie przejął się śmiercią swojego sługi. Nagle otworzył on portal, z którego wyszła zupełnie nowa postać. Nazywał się on Otmas.

Wojownicy Z byli bardzo zdziwieni, lecz Primad wytłumaczył im kim jest Otmas

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wojownicy Z byli bardzo zdziwieni, lecz Primad wytłumaczył im kim jest Otmas. Otmas to były uczeń Lorda Beerusa, który zdradził swojego mistrza. Pewnego dnia gdy beerus uciął sobie drzemke, Otmas usiłował go zabić. Chciał on bowiem zostać nowym destruktorem wszechświata 7. Oczywiście został przyłapany i zmuszony do ucieczki. Po przyzwaniu Otmasa, Primad uciekł. Niestety żaden z naszych bohaterów nie potrafi oddychać w kosmosie, więc nie byli go w stanie gonić. Vegeta ruszył wściekle na Otmasa, jednak nie zrobił mu żadnej krzywdy.

Otmas: To już wszystko na co cię stać? - Zapytał. To jeszcze bardziej rozjuszyło Vegete, który wystrzelił we wroga Final Flash. Niestety to także nie przyniosło oczekiwanych skutków.

Rubes: Odsuńcie się, ja się tym zajmę. Wy polećcie do Shina i dowiedźcie się gdzie Primad ma swoją siedzibe. - Oznajmił. Goku i Vegeta bez chwili zastanowienia przenieśli się do Shina za pomocą błyskawicznej teleportacji. Tymczasem za kilka chwil rozpocznie się walka Rubesa z Otmasem. Czy Otmas będzie wstanie stawić Rubesowi jakikolwiek opór?

Dragon Ball New GodOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz