De dagen vlogen verbij, en voordat ik het wist, waren er nog 2 dagen voordat ik samen met Nika op vakantie zou gaan. Dus vandaag moest ik beginnen met inpakken. Ik keek naar mijn kast, en dan naar mijn koffer. Ik deed de rits van de koffer open en stopte mijn favoriete kleren erin. En nog wat toiletspullen. Ik had wat make-up erin gedaan, gewoon voor de zekerheid. Samen met wat jurkjes. Ik had ook een jas erin gedaan. Want het was wel winter, dus geen bikini ! Ik pakte snel mijn handbagage in en toen was ik pas gerustgesteld. Ik was bang dat ik iets zou vergeten maar gelukkig heb ik nu 2 dagen de tijd. Af en toe haal ik mijn toilet spullen eruit maar leg die er dan gelijk weer in. Want ik moet deze 2 dagen wel hygiënisch blijven. Ik sta voor de spiegel. Ik kijk naar mijn dikke buik. Ik moet sporten, denk ik bij mezelf. Ik loop naar mijn bureau en doe mijn laptop open. Op YouTube zoek ik op "how to get slim really fast" (hoe kan je snel dun worden) Ik zie heel veel video's maar klik op de eerste. Die is het meest populair. Ik schrijf de dingen op een papiertje en plak ze boven op het plafond, zodat wanneer ik wakker word eraan wordt gehinnerd. Ik ga dit elke ochtend en avond doen. En nu dus ook. Eigenlijk zou ik nu lekker op mijn telefoon zitten te scrollen, maar dat ga ik nu niet doen. Misschien doe ik het vandaag wel dubbel? Ik begin met de workout. Het gaat soepel en ik voel al wat vet branden. Ik besluit om dit vaak te herhalen vandaag, zodat ik er een beetje beter uit zie op de vakantie. Ik heb het wel zo een 20x gedaan! Ik ga naar de spiegel en zie een kleine verandering. Ik ben zo blij met mezelf! Ik heb deze oefening voor nog zo een 50x gedaan. Ik had voor het avondeten een salade op. Mijn ouders vroegen er gelukkig niet naar. En voor het slapen deed ik de oefening nog 10x. Ik voelde me vandaag veel dunner, en met meer vertrouwen. Morgen ga ik proberen de oefening 60x te doen in de ochtend. Als het me lukt.