Ik ben blij dat Devy naar de zelfde plek gaat, maar vanbinnen voelt het raar. Het kan niet zomaar toeval zijn. Maar ik ga niet zitten klagen. Er zijn nog maar 7 minuten te gaan dus ga ik samen met Devi kletsen. Ik kan zo fijn tegen hem kletsen, niet normaal. Eerlijk gezegd vind ik het fijner om met hem te praten dan met Nika. De hele vlucht heeft ze al niks tegen me gezegd. Ze was zo druk bezig met Saar en Kate, dus ik liet haar maar. Devi vroeg me of ik samen met hem in de taxi naar het hotel zou willen. Dit wil ik graag, heel graag! Ja hoor, moet wel eerst vragen of mijn vriendinnen mee gaan. Maar diep van binnen maakt mijn hart een sprongetje. Dit betekent dat hij me nog vaker wilt zien. Als het vliegtuig landt krijgt de piloot nog een applaus als iedereen zijn bagage pakt en uitstapt. Ik pak mijn bagage en loop snel achter Nika, Kate en Saar. Zij hadden hun bagages al gepakt. Eerst twijfelde ik of ik Devy moest achterlaten, maar ik kon niet in mijn eentje helemaal alleen zijn zonder Nika. Dus ik volgde hun uit het vliegtuig. Ik stapte in de bus en zag dat het drietal al op een plekje zaten. De bus was bomvol en er was geen plek meer voor mij. Ik ging daar maar wat gênant staan. Tot er een jongen net voor de deuren dichtgingen in de bus glipte. Het was Devy! Wat ben ik blij dat ik hem hier zie. Hey Devy! Roep ik. Hij kijk naar mij. Hij aarzelt geen seconde en loopt meteen naar me toe. Hoi Aaliyah, en Aaliyahs vriendinnen. Nika kijkt verrast naar hem. Eh, hoi. Zegt Kate. Hoi, zegt Saar zonder van haar telefoon af te kijken. En Nika zegt een beetje overdreven hoi. De bus komt in beweging. Ik hou mijn balans niet meer en val bijna. Net op het nippertje pak Devy mijn heupen vast zodat ik niet val. Vlinders fladderen door mijn buik. De rest van de rit houd hij mijn heupen vast zodat ik niet val. Als we zijn aangekomen laat hij los, wat ik best jammer vind. Hij vroeg aan Nika of ze mee willen met hem in de taxi. Tuurlijk! Op zoiets zou ik geen nee kunnen zeggen! Ik kijk naar Nika. Gaat ze echt proberen Devy te fiksen? Ze fikst echt elke jongen die ze mooi vindt. We halen onze bagage op en lopen uit het vliegveld. Daar staat een taxi ons al op te wachten. Devy praat even met de taxichauffeur, en dan laden we onze bagage in. Gelukkig is de taxi groot, net zoals een busje. En kunnen we een paar koffers achterin stoppen. Kate en Saar gaan naast elkaar zitten. Devy gaat zitten en Nika gaat snel naast hem zitten. Wat betekent dat ik alleen moet zitten. Ik zucht. Ik wou eigenlijk naast Nika zitten om met haar te praten. Ik heb het gevoeld dat ze van me wegdrijft, alsof ze een gebeukt sigaretje niet meer wilt maar nog de laatste trekjes neemt. Ik zit daar in stilte, terwijl ik uit het raam kijk. Het hotel is niet zo ver weg, misschien duurde het iets van 15-20 minuten. Als we zijn aangekomen betaald Devy de taxichauffeur en laden we onze koffers uit. Ik kijk naar Devys gespierde armen terwijl hij alle koffers uitlaadt. God wat is hij sexy. We lopen met z'n allen binnen naar de balie. Ik dacht bijna dat Devy in de kamer naast ons zal zijn, maar dat is het niet. Hij zit wel op dezelfde verdieping als ons. Ik en Devy wisselen snel nummers uit en lopen dan naar onze kamers. Ieder van ons vieren heeft een eigen pasje waarmee je naar binnen kunt. Als we binnen zijn is het eerste wat ik zie het balkon, wat een prachtig uitzicht geeft. Ik loop er meteen naar toe. Wat is het uitzicht hier mooi! Ik loop terug in de kamer en zie dat de andere drie al kamers hebben geclaimd. De enige kamer die er nog is is het dichtstbijzijnde bij het balkon. Mij ga je niet horen klagen! Hier ben ik gewoon blij mee. Ik pak mijn koffers uit en ga snel een douche nemen. Ik doe wat leuke kleren aan en ga snel naar beneden om wat te eten. Wat heb ik honger zeg, het eten in het vliegtuig was echt niet te vreten, hoor ik een jongensstem zeggen. Het is Devy. Ik kijk achterom. Verbaasd vanmezelf. Devy en Nika? Wtf?! Ik kijk snel weer recht voor me en snelloop naar de lift. Ik klik zo snel als ik kan op de eerste verdieping. Gelukkig gaan de deuren dicht voordat de twee mij hebben gezien. What the fuck was dat nou weer? Ik dacht echt even dat Devy me leuk zou vinden. Maar ik heb het dik vet mis! Aaliyah, kappen. Je bent hier niet gekomen voor hem, maar om een leuke vakantie te hebben. Zet hem uit je hoofd en ga ergens lekker eten. Snel loop ik uit de lift en ga bij een eenpersoons tafel zitten.