Pov: Nika": jaloezie

4 1 0
                                    

Ik snap niet hoe Aaliyah in zo een korte tijd zo dun is geworden. Dat is toch onmogelijk? Het is fucking oneerlijk hoe sommige mensen zo een geluk hebben. Ik probeer als maanden een "hourglass body" te krijgen maar dat lukt niet. En ik zweet het als Aaliyah die eerder krijgt dan... ik hoor een harde klap achter me. Snel kijk ik achterom. Niemand. Vreemd. Ik loop een kleding rek en vis er een leuk setje uit. Een oversized shirt met jeans. Super leuk, en erg in de mode! Ik loop naar de kassa, maar dan hoor ik opeens voetstappen achter me. Ik stop. De voetstappen stoppen ook. Ik loop. De voetstappen ook. Met een ruk draai ik me om. Niemand weer. Gekkie, het zijn je eigen voetstappen! Ik loop naar de balie en reken af. Ik ben zo blij met dit setje. Ik ga het morgen aan doen naar het vliegveld. Het lijkt ook echt zo comfortabel. Dan moet ik denken aan Aaliyah. Dit soort kleding droeg ze altijd toen de zo dik was. Ik voel me beschaamd. Voel ik mezelf nu opeens dik? Omdat Aaliyah dun is geworden? Ik ben nog steeds dunner dan haar! Ik voel mezelf boos worden. Woede borrelt in me. Ik loop naar buiten. Ik heb hier geen zin in. Ik hoop zo hard dat ik Aaliyah niet meer tegenkom vandaag.

StilteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu