𝐸𝓋𝑒𝓃 𝒾𝒻 𝓎𝑜𝓊 𝑔𝑒𝓉 𝓉𝑜 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝓌𝒾𝓈𝒹𝑜𝓂 𝒾𝓃 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝑒𝒶𝓇𝓁𝓎 𝓉𝑒𝑒𝓃𝓈, 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒹𝑜𝑒𝓈𝓃'𝓉 𝓂𝑒𝒶𝓃 𝓎𝑜𝓊 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒷𝑒 𝒶𝒷𝓁𝑒 𝓉𝑜 𝓊𝓈𝑒 𝒾𝓉 𝓌𝒾𝓈𝑒𝓁𝓎 𝑜𝓇 𝓈𝑒𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝓌𝒶𝓎 𝓉𝒽𝑒𝓎 𝒶𝓇𝑒 𝓁𝑜𝑜𝓀𝒾𝓃𝑔. 𝐸𝓈𝓅𝑒𝒸𝒾𝒶𝓁𝓁𝓎 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝓎𝑜𝓊'𝓇𝑒 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝒻𝑒𝑒𝓁𝒾𝓃𝑔.... 𝒶 𝓁𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝑜𝓊𝓉 𝑜𝒻 𝓂𝑜𝓉𝒾𝓋𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃 𝑜𝓇 𝓈𝑜𝓂𝑒𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔, 𝑜𝓇 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝓅𝒽𝒶𝓈𝑒 𝐿𝒾𝓀𝑒 𝒶 '𝓎𝑜𝓊'𝓇𝑒 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝓉𝒾𝓇𝑒𝒹 𝑜𝒻 𝓁𝒾𝒻𝑒 𝒷𝓊𝓉 𝓎𝑜𝓊 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝓌𝒶𝓃𝓉 𝓉𝑜 𝒹𝒾𝑒'? 𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒷𝑒𝒸𝒶𝓊𝓈𝑒 𝓎𝑜𝓊 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝓌𝒾𝓈𝒹𝑜𝓂, 𝓌𝒽𝒶𝓉 𝒹𝑜 𝓎𝑜𝓊 𝒹𝑜 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓃𝑒𝓌 𝒾𝓃𝒻𝑜𝓇𝓂𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃?
𝒞𝓁𝒶𝒾𝓇𝑒, 𝒹𝑒𝓈𝓅𝒾𝓉𝑒 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝒶 𝐻𝑒𝓁𝓁𝑒𝓃𝒾𝒸, 𝓃𝑒𝓋𝑒𝓇 𝓀𝓃𝑜𝓌𝓈 𝒽𝑒𝓇 𝑜𝓌𝓃 𝒸𝓊𝓁𝓉𝓊𝓇𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝓁𝒾𝓃𝑒𝒶𝑔𝑒 𝓊𝓃𝓉𝒾𝓁 𝒶𝓃 𝒶𝒸𝒸𝒾𝒹𝑒𝓃𝓉 𝒽𝒶𝓅𝓅𝑒𝓃𝓈 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒻𝑜𝓇𝑒𝓋𝑒𝓇 𝒸𝒽𝒶𝓃𝑔𝑒𝓈 𝒽𝑒𝓇 𝓁𝒾𝒻𝑒. 𝒯𝑜 𝒶𝒹𝒹 𝓂𝑜𝓇𝑒 𝓈𝒶𝓁𝓉 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝒾𝓃𝒿𝓊𝓇𝓎, 𝓋𝑜𝒾𝒸𝑒𝓈 𝓈𝓉𝒶𝓇𝓉𝑒𝒹 𝒶𝓅𝓅𝑒𝒶𝓇𝒾𝓃𝑔 𝒾𝓃 𝒽𝑒𝓇 𝒽𝑒𝒶𝒹 𝒶𝒻𝓉𝑒𝓇 𝒽𝑒𝓇 𝑜𝓁𝒹𝑒𝓇 𝒷𝓇𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒹𝒾𝑒𝒹 𝒹𝓊𝓇𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝑒𝓋𝑒𝓃𝓉 𝒶𝓃𝒹 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔𝓈 𝒷𝑒𝑔𝒶𝓃 𝓉𝑜 𝒽𝒶𝓅𝓅𝑒𝓃 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒹𝒾𝒹𝓃'𝓉 𝑔𝒾𝓋𝑒 𝒞𝓁𝒶𝒾𝓇𝑒 𝒶 𝒷𝓇𝑒𝒶𝓀 𝑒𝓈𝓅𝑒𝒸𝒾𝒶𝓁𝓁𝓎 𝓉𝒽𝑒 𝒻𝒶𝒸𝓉 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒾𝓉 𝒸𝑜𝓂𝓅𝓁𝒾𝒸𝒶𝓉𝑒𝒹 𝒽𝑒𝓇 𝓁𝒾𝒻𝑒 𝒻𝓊𝓇𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒶𝓈 𝓈𝒽𝑒 𝓈𝓉𝒶𝓇𝓉𝑒𝒹 𝓃𝒶𝓋𝒾𝑔𝒶𝓉𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝓇𝑜𝓊𝑔𝒽 𝒽𝑒𝓇 𝓃𝑒𝓌 𝑜𝓃𝑒.
̠W̠̠h̠̠i̠̠l̠̠e̠ ̠M̠̠i̠̠s̠̠t̠̠r̠̠e̠̠s̠̠s̠ ̠o̠̠f̠ ̠F̠a̠̠t̠̠e̠ ̠w̠a̠̠s̠ a̠̠d̠̠d̠̠i̠̠n̠̠g̠ '̠t̠̠h̠̠i̠̠n̠̠g̠̠s̠' ̠t̠̠o̠ ̠m̠a̠̠k̠̠e̠ ̠t̠̠h̠̠i̠̠s̠ ̠p̠̠o̠̠o̠̠r̠ ̠g̠̠i̠̠r̠̠l̠'̠s̠ ̠l̠̠i̠̠f̠̠e̠ ̠I̠̠n̠̠t̠̠e̠̠r̠̠e̠̠s̠̠t̠̠i̠̠n̠̠g̠̠l̠̠y̠ ̠B̠a̠̠l̠a̠̠n̠̠c̠̠e̠̠d̠....
𝓦𝓱𝓸 𝓴𝓷𝓮𝔀 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓫𝓮𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓸𝓷𝓮 𝔀𝓮 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓮𝔁𝓹𝓮𝓬𝓽𝓮𝓭 𝓫𝓾𝓽 𝓼𝓱𝓮'𝓼 𝓪 𝓗𝓮𝓵𝓵𝓮𝓷𝓲𝓬, 𝓸𝓷𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝔂𝓸𝓾 𝓼𝓱𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓽𝓸 𝓮𝔁𝓹𝓮𝓬𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓾𝓷𝓮𝔁𝓹𝓮𝓬𝓽𝓮𝓭.
᯽᯽᯽
Back when Claire was a child, she used to be introspective and quiet—a highly sensitive girl, often feeling overwhelmed by her emotions. She had a loving family that cared for her and a kind, sweet older brother who adored her. Claire was content with her life until one day...
At the age of five, a tragic accident occurred.
YOU ARE READING
𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕚𝕗 ℂ𝕝𝕒𝕚𝕣𝕖 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕧𝕠𝕚𝕔𝕖𝕤....? (𝚁𝙴𝚆𝚁𝙸𝚃𝙴)
Fanfiction°❀⋆ ೃ࿔:・"𝙁𝙧𝙤𝙢 𝙖 𝙠𝙞𝙣𝙙, 𝙞𝙣𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙩 𝙜𝙞𝙧𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤 𝙬𝙝𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚, 𝙖 𝙩𝙮𝙥𝙞𝙘𝙖𝙡 𝙛𝙡𝙖𝙬𝙚𝙙 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣." ❀⋆ ೃ࿔:・ The Fundamental paper education and its character was owned by Katie from Youtube except the Hell...