🧡🧡🧡
They don't know the
things we dothey don't know about the
I love yousBut I bet you if they only
knew~~"Papaaaaaaaa" Si lelaki dengan wajah manis tersebut berhenti daripada terus bermain dengan gitarnya sambil menyanyi perlahan, tangannya dibuka lebar menyambut dua kanak-kanak berusia 3 tahun yang sedang berlari menghampiri dirinya yang sedang duduk bersantai di balkoni bilik.
"Hey kids, how's your first day in new school?" Tidak lupa dia memberi kucupan lembut di dahi kedua anaknya itu. "Absolutely good, papa." Jawab si kembar serentak tidak lupa senyuman lebar menghiasi kedua wajah anak kembar tersebut.
"What are you doing here, papa?" Si lelaki tersenyum lalu menunjuk gitar yang sedang dia pangku pada anaknya yang lelaki.
"Like always just play a guitar, while waiting both of you back from school." Kepala kedua anaknya itu kembali dia usap lembut tidak lupa tersenyum manis kepada keduanya. "With the same song?" Si anak lelaki menanya dengan mata berpinar menatap sang ayah.
Tidak menjawab pertanyaan sang anak, si lelaki dewasa menganggukkan kepala. "Can I join you to sing that song? Seems like you love that song so much, papa. This song must be a memorable song for you." Anaknya yang perempuan pula bersuara.
"Sure, but what if we go and have lunch first?" Mendengar perkataan lunch keluar dari bilah bibir sang ayah, kedua kanak-kanak tersebut tersenyum lebar dengan anggukan laju.
"Keyla, Kylee slow down or you might fall, love." Dari arah tangga terdengar suara si lelaki dewasa menjerit memberi amaran kepada kedua anak kembarnya yang berlari menuruni tangga menuju ke arah ruang makan.
--
Well, I found a woman,
stronger than anyone I knowshe shares my dreams, I hope
that someday I'll share her
homeI found a lover, to cary more
than just my secretsto carry love, to carry children
of our own~~"Fynn suka lagu ni, tapi kalau tiap hari daddy main lagu ni lama-lama Fynn bosan juga." Anak kecil yang duduk bersebelahan dengan lelaki tinggi lampai itu bersuara sambil jari-jemari kecilnya menekan asal kunci piano didepannya.
Si lelaki tergelak perlahan. "tadi daddy tanya, Fynn nak daddy mainkan lagu apa tapi Fynn cakap tak kisah. Jadi salah daddy ke?" Si lelaki kecil menarik muncung itiknya. "Ok whatever, I have story tell you, daddy." Si lelaki tinggi lampai angkat kening memandang si lelaki kecil.
"Tadi dekat sekolah Fynn ada kawan baru, dua orang. Mereka kembar." Si lelaki dewasa angguk kepala tanda mendengar cerita sang anak. "Iya? Siapa nama mereka? Mereka dari mana?" Sang daddy kembali menanya.
"Uhm, katanya mereka pindah dari LA. Yang kakak nama dia Keyla Farren Thanawat, yang adik pula Kylee Farren Thanawat." Si lelaki dewasa yang tadi menumpukan perhatian sepenuhnya pada sang anak kini menegang tubuhnya apabila mendengar nama yang di sebut oleh si anak.
"Thanawat?" Bisiknya perlahan.
🤍🤍🤍
KAMU SEDANG MEMBACA
SOMETHING || FIRSTKHAOTUNG
Fanfiction"People say we shouldn't be together." - Thanawat "Well, I found a man, stronger than anyone I know." - Kanaphan ⚠️ ⚠️ ⚠️ BxB Harsh words rated 18+ Mpreg START : 12 OCTOBER 2024 END : Copyright ©️ XIXIKAN