1.7

38 7 3
                                    

"Bunu istiyorum."

Scaramouche'un sözlerinin kulağına ulaşması ile elindeki silahı birkaç saniye daha karşısındaki çocuğun alnına dayayan Kazuha, beklenmedik şekilde onun üstünden kalkıp silahı Scara'nın yanına, yere fırlattı.

"O zaman kendin yap."

Scara, şok etkisinden henüz çıkamamıştı, dirseklerinin üstünde kendini hafifçe yerden yükseltip derin nefesler alarak bir yanına atılan silaha bir de önünde ayakta duran Kazuha'ya baktı.

"Ne de olsa, bu denli ölümü isteyen biri kendisi de yapabilir. Pis işleri için birilerini araya sokmayan ilk Raiden olursun." Kazuha buz gibi bir tonla konuştuğunda soğuk sonbahar havası iki gencin de iliklerine kadar işliyordu. "Korkak."

Scaramouche sessiz kaldı, olayın ilk şokunu atlattığında gözlerini kısarak karşısındaki beyaz saçlı genci inceledi. Bir süre sonra sessizliği bölüp konuştu.

"Bunu yapmayı planlarken başta samimiyetinle beni kandırman acınası, Kazuha."

Scara eline yanına atılmış silahı alıp ayağa kalkarken Kazuha ona aynı soğuk bakışlarla bakmaya devam etti, Scara silahı ne kendisine ne de Kazuha'ya doğrulttu. Sadece elinde yere bakacak şekilde tutuyordu.

"Aynı senin yaptığın gibi, ha Scara?" Kazuha iğneleyici bir tonla cevapladı. "Bunca zaman bilip tek bir kelime etmemen, Ei'nin teklifini kabul edip beni kendin hakkında uyarmaman. Her şey açık ve netti, aramızdaki güvene ihanet etmek zorunda değildin."

Scaramouche, ne söylese de Ei'nin ve yanındaki sinsi kadının her şeyi soru işaretleri içinde bırakacak bir yalan uydurduğunu tahmin edebiliyordu bile. Kazuha ona inanmayacaktı, en çaresiz olduğu konu da buydu zaten.

"Bana inanmayacak olsan bile, sadece söylediğimi bil. Ei'nin teklifini kabul etmedim ve Tomo'yu öldüren kişinin Shogun olduğunu en son görüştüğümüz gün tesadüfen ile öğrendim. Tüm diyebileceğim bu."

Kazuha ve Scaramouche, bu sözlerden sonra sadece sessiz kaldılar. Kazuha yanıtlamadı veya yüzünde inanıp inanmadığına dair herhangi bir ifade yoktu.

Scaramouche ise artık hiçbir şey beklemiyordu bile, tüm hayatı böyle olmuştu zaten.

"Bu doğruysa bile Scara, asla Raiden'lardan birini yakınımda tutamam. Bunu biliyorsun." Kazuha sakince konuştuğunda Scara en ufak bir eğlence tınısı olmayan iğneleyici şekilde güldü, Kazuha bunu görmezden gelip devam etti. "Bilmen gereken tek bir şey var Scaramouche. Sen kendini çıldırtmaya çalışan bencil ve tembel bir bağımlıdan başka bir şey değilsin. Umarım ki bir daha görüşmek zorunda kalmayız."

Bu sözlerle beraber, Kazuha arkasını döndü ve kararlı adımlarla Scara'dan uzaklaştı. Bir kez bile arkasına dönüp bakmadı, Scara'nın düşündüğü tek şey ise hayatına almaya karar verdiği ilk kişinin, ilk sevdiği kişinin onu bu denli kolay şekilde bırakabilmesiydi. Ei'nin ona ne anlattığını merak ediyordu.

Scaramouche, soğuk sokakta elinde silahla amaçsız şekilde dikilirken aklına yeni bir düşünce geldi ve bu kabullenmesi daha da zordu, olayı tamamen Ei'nin üstüne yıkması Kazuha'ya suç bulmamak için çırpınışlarından yalnızca biriydi.

Kazuha eğer Scara'yı gerçekten de Scara'nın onu gördüğü gibi görse, ona inanırdı. Ve belki de en hassas olduğu noktalardan vurmazdı, ölümüne az daha sebep olması ve intiharı ima eden sözlerini saymıyordu bile.

Hayatında tanıdığı en yumuşak, anlayışlı ve sakin Kazuha'nın bu yönünü görmek Scara'yı fazlasıyla rahatsız ediyordu, sebebi oydu.

Fakat anlaşılan o ki, Tomo'nun 5 yıl önceki varlığının intikamı Scara'dan daha önemliydi. Zavallıca olduğu yerde dikilen gencin hiçbir suçu bile yoktu.

Partners In Crime | Kazuscara [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin