Κεφάλαιο 12

2 0 0
                                    

Το επόμενο πρωί ξημέρωσε. Ένα ηλιόλουστο Σάββατο με λίγα σύννεφα. Ντύθηκα και κατέβηκα μαζί με τη Ερμιόνη, τον Ρον και τον Χάρι στη Τραπεζαρία για πρωινό. Ενώ έτρωγα ήρθε ο Τζόρτζ με τον Φρεντ και έκατσαν δίπλα μου. Ο ένας δεξιά μου και ο άλλος αριστερά μου. Μετά από λίγο, αφού έφαγαν και αυτοί με ρωτάει ο Τζορτζ.

-Έτοιμη Τζένη να φύγουμε;

-Ναι!

Τότε χαιρέτησα την Ερμιόνη, τον Ρον και τον Χάρι και βγήκα μαζί με τον Τζορτζ και τον Φρεντ από την Τραπεζαρία. Κατευθυνθήκαμε προς τον κήπο και όλο ευθεία όπως πήγαινε το μάτι μου είδα κάτι ξύλινες ψηλές κερκίδες που ποτέ ξανά δεν είχα παρατηρήσει. Ήταν το γήπεδο κουίντιτς. Πηγαίναμε προς τα εκεί όταν πέρασε από δίπλα μας μια κοπέλα λίγο πιο ψηλή από εμένα με καστανά μαλλιά και γκρι μάτια. Όταν με είδε σταμάτησε μπροστά μας.

-Γεια σου Τζορτζ! Γεια σου Φρεντ! Εσένα δε σε έχω ξαναδεί στις προπονήσεις. είπε και με κοίταξε

-Είμαι η Τζένη, φίλη του Τζορτζ και ήρθα για να δω πως παίζεται το κουίντιτς.

-Εγώ είμαι η Αλίσια! Είμαι και εγώ στην ομάδα του Γκρίφιντορ μαζί με τον Φρεντ και τον Τζορτζ. Χάρηκα που σε γνώρισα. είπε η Αλίσια με πολύ ευχάριστο ύφος

-Και εγώ χάρηκα!

-Πρέπει να βιαστούμε, θα φωνάζει πάλι ο Όλιβερ! είπε η Αλίσια αλλά αυτήν την φορά με ανήσυχο ύφος.

-Ναι, να πηγαίνουμε. Μου έχει πει ο Τζορτζ ότι ο Όλιβερ είναι λίγο αυστηρός! είπα και ξαναρχίσαμε να περπατάμε προς το γήπεδο.

-Ναι είναι λίγο αυστηρός αλλά παράλληλα είναι και αρκετά συμπονετικός.

Τότε είδα μια άλλη κοπέλα να έρχεται προς το μέρος μας . Ήταν μια κοπέλα με μελαμψό δέρμα, μαύρα μαλλιά και σκούρα καστανά μάτια.

-Αλίσια! φώναξε η κοπέλα

-Έρχομαι Ατζέλικα! Πάω στην Αντζέλικα θα συναντηθούμε στο γήπεδο. Φρεντ έλα και εσύ μαζί μου θέλω να σε ρωτήσω κάτι.

Ο Φρεντ και η Αλίσια κατευθύνθηκαν προς την Ατζέλικα και οι τρεις τους μιλάγανε ενώ εγώ και ο Τζορτζ περπατάγαμε προς το γήπεδο αμίλητοι.

-Σχεδόν φτάσαμε στο γήπεδο.

Φτάσαμε στο γήπεδο και συγκεντρώθηκαν όλοι οι παίκτες και εγώ, στο κέντρο του γηπέδου μαζί με τα σκουπόξυλα τους. Τότε ένα αγόρι ερχόταν από την είσοδο του γηπέδου και κατευθυνόταν προς εμάς. Ήταν ένα ψηλό αγόρι με καστανά λίγο ακατάστατα μαλλιά και καστανά μάτια.

Εκεί που άρχισαν όλαWhere stories live. Discover now