-GİRİŞ-

108 15 12
                                    

Elimde ki kıyafetleri dolaba yerleştirdikten sonra müziği kapatıp yatağın üzerine oturdum. Ben Ada soykan, annemleri zar zor ikna edip istanbul da yaşayan teyzemlerin yanına geldim. Izmir de istedigim liseye puanım yetmemişti. 2 sene istemediğim bi okulda okudum ama sonunda ikna edip Istanbula-teyzemlerin yanına- gelebilmiştim. Bide aynı yaşta olduğum kuzenim vardı tabi. Aynı okula gideceğimiz için izin almam kolaylaşmıştı. Genede zor izin aldım gerçeğini değiştirmez.

"Adaaaa! Hala yerleşemedin mi?"

Işte benim cırtlak sesli kuzenim esma.

"Bitti gelsenee!"

"Geldim!" Gülümseyip yanıma oturdu. Sonra konuşmaya başladık.

"Okul nasıl? Taş çocuklar varmı?"

Büyük bi kahkaha patlattıktan sonra gülerek cevapladı.

"Hemde istemiyeceğin kadar çok. Bunu mu merak ettin gerçekten?" Dedi hala gülmeye devam ederken.
Bende gülümsedim.

"O kadar komik değildi abartma!" Omzuna vurmayıda ihmal etmedim tabiki.

"Hadi kahvaltı yapıp okula gidelim"

"Esma bugün pazar biliyosun demi?"

Sırıtarak
"Okul açık olur. Yani bahçede otururuz herkez orda takılır haftasonu istanbul kızım burası." Dediğinde bi iç sevinç yaşadım okuduğum bi watpadd hikayesinde kız sevinç dansı yapıyordu. Yapmamak için zor duruyorum.

- - -

"Eline sağlık teyzecim" yanağına öpücük kondurduktan sonra esmayla odaya gidip hazırlandık.

"Okulu çok merak ediyorum"

"O kadar merak edilcek bişey değil zaten okuldan çok heryere benziyo" gülümsedi bende aynı şekilde gülümsedim. Ne yani okuldan başka heryere benziyo ne demek?

"Derken?"

"Yani.." dedi beni taklit ederek.
"Of gidince görürsün"

"Peki"

- - -

Okulun büyük bi kapısı vardı. Ordan girdikten sonra esma birilerine selam verdi. Bende bahçeyi inceledim. Cidden esmanın dedigi kadar varmış. Kızların çoğu kıçına kadar şort giymiş erkeklerin kucağındaydı. Oturucak yermi kalmadı anam ya bi tane bankta oturan kız yok hepsi kucaktan kucağa maşallah.

"Ada gel"
Esmanın yanına gidip yanındakilere selam verdim

"Bizim tayfa" diyerek gülümsedi.

"Merhaba" gülümsedim. Hepsi Gülümseyip elini uzattı tek tek 6 kişiyle tokalaştıktan sonra isimlerini söylediler.

dört kız iki erkekten oluşuyodu esmayla beş kız oluyolardı.

Esmayla grubu bırakıp okulu gezmeye başladık.

Esma ikerdeki çoğunluğu kızdan oluşmuş grubu gösterdi.

"Şu gruptaki esmer olan çocuk okulun en popüleri denilebilir. Okulda nerdeyse yatmadığı kız yok diyolar tabi ben ve bizim tayfa hariç adı mert bu arada mert kural."

"Tatlı çocukmuş ama"

"Tabi kızım ne sandın kızlar peşinde koşuyo"

"Aman karaktersizdir bu"

Gülümseyip grubun yanından geçecekken az önce bahsettiğimiz esmer çocuk arkamızdan bağırdı. Adı mertdi.mert kural.

"Baksana bi"

Esmayla arkaya döndük. Mert esmaya bakarak
"Sen bakmasanda olur" diyip gülünce esmanın sinirleri fırladı tabi.

"Noldu?" Dedim sesimin en soğuk tonuyla.

"Yenimisin?"

"Ordan bakınca eskimi gözüküyorum"

"Pek göremiyorum da ondandır." Dedi çenesi kasılırken.

Yanına doğru yaklaştım. Elindeki sigarasını yere atıp ayağıyla söndürdükten sonra bana doğru bi adım attı. Esmanın şaşkınca bizi izlediğine eminim.

"Şimdi? "

"Şimdi oldu işte güzellik"

"Tamam o zaman"
Arkamı dönüp gidicekken kolumu tutup sıktı

"Ne yaptığını sanıyorsun ya sen"

Esma yanımıza gelip araya girdi.

"Bıraksana kızı"

Mert gülerek dudaklarını ıslattı

"Sevdim seni" kolumu nihayet bıraktığında göz kırpıp yerine gitti. Esma olayın şokunda olan beni çekiştirip okuldan çıkardı.

"Ada iyi misin kızım sana özel bişey değil bu hemen etkilenme sakın! "

"Ya ne etkilenmesi sadece neyse boşver"

"Al işte etkilendi bile salak" Gülümseyip beni çekiştirmeye devam etti.

"Yürü! hızla eve gidiyoruz etkilenmeni önlemek lazım. Üzer kızım mert seni."

"Ya etkilenmedim diyorum sana saçmalama işim olmaz"

"Ya tabi ne demessin önce yüzündeki aptal sırıtışı sil sonra yalan söyle gerizekalı" Gülümseyişine karşılık bende omzunu yumrukladım.

"Her zaman sırıtıyorum ben yani aptal gibi olduğumu mu söylüyorsun? "

"Hayır canım benim bu farklı bi sırıtış ve aptal gösteriyo seni. "

- - -

Eve gelip üzerimizi değiştirdik. Teyzem gece geç geleceğini iş yemegi olduğunu ve eniştemle gidiceklerini söylemişti. Yani ev bizim.

"Film izleyelim bence korku ya da romantik sen seç"

"Bence romantik ama ağlanıcak bişeyler olsun ağlayalım" diyerek güldüm.

Esma da saolsun beni kırmayıp korku filmi açmıştı.

Yaklaşık bir saat 45 dakikadır bu korkunç filmi izliyorduk. Yani o kadar süredir çığırıyorum.

"Lan!! Ananı! Kapat şunu esmaa!" Esma sonunda filmi durdurdu ve gülmeye başladı.

"Ay inanmıyorum sana bundan mı korktun ahahah"

"Ya kızım ben sevmiyorum korku filmlerini"

"Ya korktuğundan değil zaten sesin sevmediğin için kısıldı sevmediğin için bağırdın o kadar demi korkuyorum demiyoda"

"Ya gülmesene ya" diyerek yanımdaki yastığı fırlattım.

"Tamam tamam hadi yatalım artık saat bire geliyo annemler gelince kızmasın. "

"Tamam ama uyuyamazsam senin suçun"

Ikimzide kıkırdadıktan sonra yataklara girdik. Yaklaşık 1 saat sohbet ettikten sonra esma uyuyakaldı ben uyuyamadım korku filminden felan değilde. Mert takıldı aklıma.

'Sevdim seni' diyip göz kırması. Fazla tatlı göstermişti sanki onu. Ya da öyleydi bilmiyorum.

- - -

Sizce mertle adanın arasında ne yaşanacak?

Mert adaya neden öyle dedi? Sizce amacı yatmakmı yoksa etkilendimi?

Ada sizce merte aşık mı olucak yoksa ufak bi etkilenme olarak mı kalıcak?

Yorumlarınızı bekliyorum.
Vote vermeden geçmeyin. Lütfen.

BİZİM HIKAYEMIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin