-3-

69 11 3
                                    

Mertin '5 dakika sonra aşağıda ol' mesajının üstünden 7 dakika geçmişti.

Siyah mini elbisem rüzgarın etkisiyle uçuşurken bi elimle onu tutup bi elimle mert'e mesaj yazmaya çalışıyorum.

'8. Dakika!'

Korna sesiyle yerimden hoplayıp elimi ağzıma götürüp baş parmağımla üst çenemi kaldırdım. Bu korku hareketiydi sonuçta.

Etegimi tutarak Mütüşlü BMVye ilerledim. Ilk defa binicek olmanın mutluluğu. ..

"O etek parti için uygun mu sence?" Diyen merte kaşlarımı kaldırarak baktım.

"Gidince anlarsın" diyip sırıtınca. Kapımı kapatıp önüme döndüm.

"Nereye gidiyoruz? "

"Parti" aayyy bilmiyordum ya saol.

"Ciddimisin? Oha!!" Gülerek cevaplayışıma göz devirip direksiyona döndü. Ve arabayı sürmeye başladı.

"Tam olarak ne partisi bu"

"Merak etme tecavüz etmezler"

Göz devirip iç çektim. Harbi la tecavüz felan ne iş. Ay Ada ya sus bi.

"Hahaha çok komik." O da benim gibi göz devirip bana döndü.

"Ciddimisin sen ya?" Sırıtınca dayanamayıp baktığı yere baktım. Ayy kedili bilekliklerim!

"Ya unutmuşum ayrıca çok şekerler"

"Seksi gözüküyodun ama bu bilekliği görünce işler değişti. "

Sırıtma ya!!

Kızarıp bozardıktan sonra laf atma moduna geçtim.

"Hadi ama seninde hala kedili boxter giydiğini biliyoruz. Herkezin hayatında kedili bişeyler var"

"Görmeden konuşma derim"

"Pis sapık! !"

"Boxter konusu açan sensin sapık ben mi oluyorum?"

Çocuksu haline gülüp bilekliģimi çıkardım.

"Bileklik arabada kalabilir çantandan bişey çıkarırken düşer felan rezil olmana bayılırım ama benide rezil edersin" diyip göz kırpınca sırıtıp bilekliği torpidoya koydum.

"Hadi in" arabayı durdurup kapısını açıp indi. Ben hala arabada tavanı izlemekle meşguldüm. Indiği kapıyı tekrar açıp şirince sırıttı.

"Çok beklersin" diyip kapıyı hızlıca çarpınca göz devirip arabadan indim.

"Bari bekle!" Diye seslendigimde olduğu yerde durdu. Arkasını dönmeden bekleyince yanına ulaşıp omzuna tutundum. Yürüyemiyoz olum insaf!

"Çok kibarsin ya"

"Öyleyimdir" diyip sırıtınca omzuna bi tane geçirip önüme döndüm.

Parti büyük bi evde yapılıyodu. Bahçesi doluydu resmen.

Aslında pekte hayırlı bi parti gibi durmuyodu. Üst üste lan bunların hepsi. Töbe.

"Ya bu nasıl parti be!!" Diye çıkışıp merte sokuldum.

"Bekle burda" diyip yanımdan uzaklaşan merte öylece bakakaldım.

"Şşşt güzellik boşmusun" yanıma gelen çocuğu duymamış gibi yapıp ayağımi yere vurup müzik sesiyle ritim oluşturmaya çalıştım.

"Gel bi tadına bakalım" allasen sarhoşken mi böyle bu? Bence içinde var bunun.

"Git başımdan" dedim yüzümü eğerek.

Kolumdan tutup çekiştirmeye başlayınca çığlık atasım gelsede kimsenin takmıyacaģını bildigimden rezil olmamak için sustum.

"Bırak beni!!"

"Sen kimsin lan!!" Mertin sesini duymamla kolumdaki el yokolmuştu.

"Yavşak ne yaptığını sanıyorsun lan sen" mert çocuğa yumruklarını geçirirken millet etrafımıza çoktan toplanmıştı.

Mert çocuğu dövmeye ara vermeden bu tarafa bağırdı.

"Adayı götürün!"

Yanıma iki kişi gelip beni nazikçe ittirmeden evin içine götürdüler. Olayın şokunda olan ben bi tepki verememiştim.

"II-I şey. . Teşekkür ederim"

Ikisi de put gibi duruyolardı insan bi cevap verir teşekkürü geri alıyorum.

Mert odaya dalınca hızla ayağa fırlayıp yanına gittim.

"Iyi misin?"

"O lanet olasıca sana bisey mi teklif etti"

Kizararak cevapladım.

"Şey e-evet"

"Iyimisin" dedi beni kendine çekerek. Ellerini belime doladığında kan yüzüme hücum ederken içten içe bi sıcaklık hissettim kollarında. Uzun zaman sonra bu kadar iyi hissetmiştim. Ilk defa birinin yanında güvende hissediyodum. Nedensizce seviyodum işte bu içimi gıdıklayan hissi.

"Evet" diyerek cevapladım. Ona sarılmak garipti herkezin ulaşmaya çalıştığı o çocuk bana kollarını sarmıştı.Garip..

"Neden dövdün" deyince benden hızla uzaklaşıp tekli koltuğa kendini attı.

"Canim istedi"

"Benimle ilgisi yok mu yani? "

"Bildiğin şeyleri sorma bana duymak istediğin şeyleri duyamayabilirsin"

"Neyse gidelim bence" diyip kapıya yöneldim

"Yeni geldik" diyip muzhipce sırıttı.

"Off yarın gün boyunca istediklerimi yapıcak olman kurtarıyo seni" diyerek gülümsedim.

"Cidden inandın mı? " Diyerek sırıtınca ağzımi bi karış açarak itiraz ettim.

"Yaa Hayır ben gelmek zorunda değildim. Yapıcaksın banane!!" Dedkm Bi yandanda göğsünü yumruklarken.
Bi anda bileklerimden tutup gülümsedi.

"Şşşt" bana yaklaştıkça içim eriyodu sanki. Bi gıdıklanma geliyodu içten içe. Ellerimi göğsüne koyup ittirmeye çalışsamda yerinde duruyodu. Opmiycekti!izin vermiycektim!! Başımı öne eğip öpmesini engellemeye çalıştım.

Kapı sesiyle benden aniden uzaklaştı. Ne yani korkuyomuydu?

"Aşkım burda olduğunu söylediler bende dayanamayıp geldim"

Kapıdan giren kıza gözlerim takılmıştı.

Siyah dar paça bi pantolonla siyah büstiyeri onu seksi göstermeye yeterken saçları kahverengimsi bi tondaydı. Hafif dalgalı saçlarını savurarak mertin yanına geldi ve onu öpmeye başladı. Tanık olduğum şey tiksinme hissi verirken mertin beni az önce öpücek olmasi şuanda o kızın yerinde olucak olmam gözlerimin yanmasını destekledi.
Hızla odadan çıkıp bahçeye koştum. Arkamdan mert'in gelmesini beklemezdim ama geldi.

"Bekle!!"
Yanıma gelip sırıttı.

"Neden sinirlenip çıktın? "

"Midemi bulandırdınız" diyip kendimi savunmaya geçtim.

"Bence çok tatlıydık"

"Beni eve bırakırmısın taksiylemi döniyim?"

"Yürü" dedi Sırıtarak gülümseyerek arabaya doğru yürüdüm...

●●●

Evettt uzun oldu bu sefer :3

Bu arada face hesabı açıldı
"Bizim hikayemiz / watpadd"
Isminde beğenmeyi unutmayın! !

Instagram hesabımiz: Bizim hikayemiz veya _watpadd_ kullanici adıyla da bulabirsinizz..

Whatsapp grubu kurulak demiştim ama katılım olmadi eğlenceli olucak emin olabilirsinizz ♥♥

Vote vermeden geçmeyin lütfen :D :* ♥♥

BİZİM HIKAYEMIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin