Mert sigarasını söndürüp yanıma doğru gelmeye başladı. Tam 20 dakikadır burdaydık. Neresi olduğunuda bilmiyorum ama mert tecavüz etse yardım edicek kimse yoktu etrafta. Uçurumun kenarında oturmuş sigara içiyordu. Bende yanına oturup onu kesme hayallerimi gerçekleştirdim.
"Tunç konusu kapanmadı hala" dedi yanıma daha çok yaklaşarak.
"Ya o konuda bişey yok abartma" iç çekip önüme döndüm.
"Ulan nasıl bişey yok resmen seni takip etmiş. " aslında bu söylediğini daha önce düşünmemiştim. Sahi o saatte orada ne işi vardı ki?
"Off mert ondan önce bana neden birden gazlayıp gittiğini anlatacaksın" dedim yüzümü buruşturarak.
"Öyle gerekiyodu Ada"
Bana ikinci defa ismimle hitap etmişti. Bu hoşuma gitmiyordu. Sanki aramıza soğuk giriyordu ismimi söylemesiyle.
"Ama orada Tunç olmasa neler olacaktı? Ya sen beni suçluyacağına kendini suçla!"
"Lanet olasıca sana kims."
"Ne bana kimse devam et!"
"Arabaya bin" diyerek ayaklandı.
Mert'den;
Ada'yı ne zamandır bu kadar önemser olduğumu bilmiyorum. Kimsenin onunla yakın olmasını istemiyorum. Sadece benimle konuşsun, sadece bana baksın, ona sadece ben dokunabiliyim istiyorum.
"Arabaya doğru yürümeye başladım Adada ayaklanıp yanıma doğru yürümeye başladı.
"Mert"
"Efendim" dedim soğuk bi tonda.
"Neden böyle davranıyosun? Bi anda iyi biriyken değiyosun. Gözlerinden alevler çıkıyo resmen. Ve ben bu halinden gerçekten memnun olmuyorum.!!"
Şuan ona bişey demek yerine sadece öpmek istiyordum. Fazla güzel değildi aslında ama iyi geliyordu.
"Ada" dedim sesimi alçaltarak.
"Senin yanında böyle oluyorum! Nedenini bende bilmiyorum. Sorma artık bana bişey! " hızla sürücü koltuğuna oturup arabayı çalıştırdım. Kendime itiraf edemediğim şeyleri Adaya söylemiştim. Ne vardı aramızda bu kadar?
Ada bana bakmaya devam ederken sürücü koltuğunun yanında ki koltuğa oturdu.
"Nereye bırakıyım?"
Gözlerini yoldan ayırmadan cevap verdi.
"Ev"
"He biliyorum ya çok gelmişliğim var size" diyip göz devirdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM HIKAYEMIZ
Разное"Bu yaşadığımız şey ne?" "Bilmem sence?" "Bence bu yaşadığımız kimsenin dahil olamayacağı bi hikaye.." sözümü kesti ve dudaklarını araladı. "bu hikaye BIZIM HIKAYEMIZ"