-2-

46 10 7
                                    

Oncelikle hepinizin soyunma odasında merti beklediğinize eminim bakalım oyle mi olucak :3

"Oha!"

Gözlerimi kırpıştırarak tekrar baktım. Bu sefer haykıran ben değil esma olmuştu.

"Oha be!!"

Esma arkasını dönüp hızlı hızlı yürümeye başlayınca koşarak ona yetiştim.

"Esmaa! Noluyo kızım ya o çocuk kim?"

"Şerefsizin teki!!"

"Nasıl yani?"

"Of ada yeter gelme peşimden!" adımlarını hızlandırınca bende aynısını yapmaya karar verdim.

"Heyy! Beklesene bi"  ses salon da yankılanırken o kusursuz sesin sahibine döndüm.

"Ne var!" diye çıkıştığım da sırıtıp elleriyle saćlarını karıştırdı.

"Ada"

"Ne var dedim ya"

"İsminide sevdim" diyip sırıtınca istemsizce içimde kelebekler uçuştu. Tamam belki de istemsizce değildi ama ben uçurmuyorum ya kelebekleri.

"Mert" dedim onu taklit ederek.

" ne var" muzhipce sırıttığında bende karşılık verdim.

"İsminide sevemedim"

Arkamı dönüp yürümeye başladım mertle uğraşmaktan esmayı unuttum resmen.

Cebimden telefonu çıkarıp esmaya mesaj atmak için mesaj bölümünü açtım.

KIME: sürtük

"Nerdesin kızım kayboldun.?"

5 dakika sonunda cevap gelmeyince aramak için kilidi açmıştım ki mesaj sesiyle yerimden hopladım. Zaten ayaktaydım ya neyin kafası ki bu?

KIMDEN: sürtük

"Okulda değilim."

Ya mal diye boşuna demiyorum. Nerdesin diyoruz okulda değilim diyo ya.

KIME:sürtük

"Nerdesin diyorum?"

Bekleye bekleye dayanamayıp ayaklandım. Hala spor salonunda olduğumdan telefonla konuşsam kimse duymazdı heralde.

"Ya mal noluyo nerdesin"

"Eve gidiyorum gelmene gerek yok görüşürüz"

"Dur bi ya nolu-"

Telefonun dıt dıt seslerini duyduğumda aptal yerine koyulmamak için sustum.

Az önceki çocuk herkimse esmayı bu kadar üzmesi garip değilmi?  Platonik felan heralde.

Iç sesimi susturup sınıfa çıkmak için merdivene yöneldim.

"Bi saattir kendi kendine konuşuyosun"
Genemi mert!

"Sen benimi dinliyodun!"

"Kulak misafirliği diyelim" muzhipce sırıtışına bu sefer karşılık vermeden merdivenleri hızlıca çıktım.

Pis pis sırıttığını hissedebiliyorum.pislik..

---

Son 2 ders kaldığı için okuldan kaçmaktansa 2 ders çekmeye karar verdim.

Sınıfın kapısının önüne geldiğimde dersin çoktan başladığı aklıma geldi. Telefonu çıkarıp saate bakınca içimden edebiyatçıya küfürler saydım. Muhtemelen şimdi sınıfa girersem neden geç kaldığımı sorup cevabını beklemeden azalıycaktı. Pis fahişe.

Kantine gitmek için merdivenleri hızlıca indim. Bana en yakın boş masaya oturup telefonu çıkardım. Useniyoz olum.

"Selam"

Kafamı kaldırıp karşımda mert'i görünce önce içimdeki kelebekleri uçmamaları için uyarıp... Ay tamam saçmalama.

"Ya sen niye her gittiğim yerde karşıma çıkıyosun?"

"Bilmem tesadüf heralde" diyip sırıttı.

"Ne istiyosun? "

"Akşam ki partiye benimle beraber gelmeni"  

Akşamki parti? Diyesim gelsede asosyalliğimi gizlemek için sustum.

"Neden bunu yapıyım?"

"Çünkü ben istiyorum" muzhipce sırıtışına karşılık el hareketi çekesim gelse de kendimi tutmayı becerdim.

"Çünkü sen istiyosun" dedim onu taklit ederek.

"Ee cevabın? "

"Peki seninle partiye bi şartla gelirim. Bir gün boyunca ne istersem yapıcaksın" dedim neşeyle

"Odetirim ama" diyerek karşılık verdi. Fesat.

"Öyle olsun" diyip zaferle sırıtışını izledim.

"Telefon numarani yaz" telefonu uzatınca kaşlarımı kaldırıp sorarcasına baktım.

"E güvercinlemi haber yolliyim bulusmak için." Dediğinde kahkaha atıp telefonu elinden aldım.

Numaramı yazıp galerisine girme planlarım telefonu elimden çekmesiyle suya düştü. Pislik.

"Ne diye kaydetceksin beni?" Diye neşeyle sordum.

"Tavuk" Dediğinde omzuna yumruk atmak için masaya yaklaştım. Zafer!! Omzuna yumruğu geçirip sorarcasına tekrar baktım.

"Tavşan"

"Domuz" diye karşılık verdim.

"Arıyorum seni kaydet"

Telefonun çalmasıyla susması bir oldu. Sen zenginsin çocuk ya kasma bu kadar.

"Domuz" diyerek kıkırdadım.



Bölüm geç geldi ve kısa oldu zar zor yazıyorum zaten sizin için dkzksj köydeyim anlayış biraz.

Diğer bölümü yazmak için götümü yırtıcam ve uzun yazıcam.  Bu arada diğer bölüm için çok güzel fikirlerim var :asdfhdj:D vote verin pliss emege saygı.

Bu arada facede sayfa açıp adminlik yapabilecek biri varsa mesaj atsın iki üç tane yönetici alicam.

Vee asıl bombaa!!

Whatsapp grubu açıyorum katilmak isteyenler ozelden mesaj atabilir.

Grupta yeni bölümler hakkında bilgi vericem neyse uzun oldu öpüyorum ve seviliyosunuz:*

:3

Diğer bölüm cumartesi veya pazar günü gelicek..

BİZİM HIKAYEMIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin