'Het spijt me mama, ik zal het niet meer doen! Het spijt me, het spijt me!' huilt Nicky. Ze krijgt nog een klap. 'Ja hoor, dat zeg je altijd Nicky!' Haar moeder mept nog een keer. Het is al avond, haar vader is nog niet thuis, daar heeft Nicky dan weer geluk mee want die mept nog harder. Ze is zo diep in gedachten verzonken dat ze niet hoort dat haar moeder nog steeds tegen haar schreeuwt. 'Nou?!' Haar moeder trekt hard aan haar haren. 'Au! Mama stop asjeblieft! Wat heb ik fout gedaan?' Ze begint nog harder te huilen. Opeens staat haar moeder op en loopt naar de deur. ' wacht maar tot je vader dit hoort, die zal hetzelfde denken als ik.' Ze wil de deur uitlopen als ze zich nog een keer omdraait. 'Oh en trouwens, met jou is alles mis.' Ze smijt de deur heel hard achter zich dicht en doet 'm op slot. Nicky rent naar de deur en begint er op te bonken. 'Mam! Doe open! Asjeblieft...' Ze blijft de deur zitten en verbergt haar gezicht in haar handen. Waarom doen ze dit nou altijd? Ze komen haar kamer binnen, meppen haar zonder reden, doen de deur op slot en geven haar als kers op de vreselijke horror taart geen eten.
Nicky schrikt opeens wakker van hard gebonkt op de deur, ze was dus in slaap gevallen denkt ze. 'NICKY STA OP EN GA BIJ DE DEUR WEG!' buldert haar vader door de gang. Oh oh, problemen denkt ze. Ze staat gauw op en loopt richting haar bed. Haar vader stormt naar binnen en loopt dreigend op haar af. Hij grijpt haar bij haar keel en begint haar door elkaar te schudden. 'Je bent een schande voor de familie, wist je dat Nicky? Een schande, een mislukkeling!' roept haar vader. Hij schudt haar nog harder door elkaar. 'Papa, je doet me pijn.' zegt Nicky zachtjes. 'Wat doe ik?' Haar vader schudt haar steeds harder door elkaar. 'Doe ik je pijn? Dat is ook je eigen schuld, hoer!' 'Ik ben geen hoer! Mag ik dan geen vriendje hebben?' 'Nee, dat mag niet! Je maakt het morgen gelijk uit, want anders doe ik het voor je!'
Als haar vader eindelijk weg is, begint Nicky nog harder te huilen. Het is ook zo oneerlijk. Haar zus, Jessica, mocht echt alles. En zij helemaal niks, terwijl Glenn zo lief voor haar was. Jessica had wel 3 vriendjes: Nigel, Jack en Chris, daar zeiden ze helemaal niets van. Maar als zei iemand had, oh dan moest ze het gelijk uitmaken en kreeg ze 3 dagen geen eten.
Nicky staart naar haar posters op de muur, daar staan Kelly Clarkson, Olivia Holt, Ariana Grande, Selena Gomez en Demi Lavato op. Ze was een groot fan van ze. Opeens wordt er op haar deur geklopt. Het was haar jongere zusje Alexis. Achter Alexis stonden twee andere mensen: haar broertje Liam en, tot Nicky's grote verbazing, Jessica. Jessica knikt naar haar en loopt door. Alexis gaf haar een knuffel en wat eten. 'Dit was nog over, Jessica zei dat we het aan jou moesten geven.' Jessica had eten voor haar geregeld! Ze gaf Alexis en Liam een knuffel en rende haar kamer uit.
Toen ze voor Jessica's kamer stond wist ze niet of het wel zo slim was wat ze nu ging doen. Toch klopte ze aan. 'Binnen.' hoorde ze. Ze deed de deur open en zag Jessica bij haar kast staan. 'Wat denk je dat mij beter staat, blauw of roze?' vraagt Jessica. 'Blauw.' zegt Nicky vastberaden. 'Jessica, mag ik wat vragen?' 'Tuurlijk.' 'Waarom had je dat eten voor mij bewaard?' 'Omdat je al twee dagen bijna niks had gegeten, wil je nu weer weggaan, ik moet me klaarmaken voor Chris.' Ik gehoorzaamde en liep de kamer uit.
Oké, dit was hoofdstuk 1! Laat aub weten wat je er van vindt in de comments!
JE LEEST
Mishandeld - La Tortura serie
Mystery / ThrillerNicky is een gewoon meisje op school, maar als ze thuis komt is het hel. Ze wordt elke dag mishandeld door haar ouders, to dat haar ouders worden vermoord op een gruwelijke wijze. De politie verdenkt haar van de moord, maar ze kan maar niet uitlegge...