Het was weekend, eindelijk een paar dagen dat ze niet geslagen werd. Ze liet de muziek hard door het huis draaien. Jessica was toch bij Jack. En haar broertje en zusje waren buiten spelen.
Opeens wordt er aangebeld. Ze doet open en schrikt zich dood. 'Glenn, wat doe jij hier?' Glenn zei niets en liep verder. 'Je hebt tegen me gelogen!' riep hij opeens. Nicky keek verbaast. 'Hoe bedoel je?' 'Je zei dat je niemand anders leuk vond, nou ik kreeg dus van je vader te horen dat er nog een is.' 'Dat is helemaal niet waar Glenn! Hij wil ons gewoon niet bij elkaar hebben.' 'Tuurlijk Nicky, doe Diego de groeten hè?' Hij wil weglopen maar Nicky probeert 'm tegen te houden. 'Glenn, je moet naar me luisteren.' 'Ik moet helemaal niets.' Hij duwt haar weg en loopt de deur uit. Waarom moet haar vader toch alles voor haar verpesten? Ze begint te huilen.
Nicky wordt wakker van de geur van eten. Het rook echt verrukkelijk. Ze liep naar beneden en zag Jessica koken terwijl Jack haar in haar nek zoende en haar bij haar dijen vasthield. Nicky was wel blij voor Jessica, maar ze voelde een steek van verdriet.
'Alexis, Liam, Nicky, eten!' Nicky zag Liam z'n autootjes op de grond gooien en naar beneden rennen. Alexis kwam uit de tuin gerend en gaf Jessica een knuffel. 'Wat eten we Jess?' vroeg Nicky. 'Roerbakgroenten met rijst en vlees.' zei Jessica. Jack keek naar Nicky, ze werd er een beetje verlegen van. 'Dus, jij bent die geweldige zus van mijn lieve Jessie?' 'Dat denk ik wel.' antwoordde ze terug.
Toen Jack weg was gingen ze samen tv kijken. Het was voor het eerst weer echt gezellig. Maar dat zou niet voor lang duren, want morgen zouden haar ouders weer terug zijn. Dan was alles weer het oude liedje.
Hoofdstuk 4 is een beetje kort, maar laat weten wat je er van vindt!
JE LEEST
Mishandeld - La Tortura serie
Mystery / ThrillerNicky is een gewoon meisje op school, maar als ze thuis komt is het hel. Ze wordt elke dag mishandeld door haar ouders, to dat haar ouders worden vermoord op een gruwelijke wijze. De politie verdenkt haar van de moord, maar ze kan maar niet uitlegge...