Hoofdstuk 3

45 4 0
                                    

Nicky loopt hopeloos door de straten, als haar ouders dit weten wordt ze doodgetrapt. Maar ze moet naar huis. Anders gaan ze haar zoeken en heeft ze een nog groter probleem. Ze loopt haar straat in en ziet haar vader voor de deur staan wachtend op haar. 'Godverdomme kut wicht, wat denk jij wel niet! Dat je studie gratis is?' schreeuwt haar vader door de straat. Ze ziet haar moeder iets tegen haar vader fluisteren. 'Ja... dat is misschien wel een goed idee ja.' Ze kijken naar Nicky. Haar vader pakt haar arm beet en sleurt haar naar binnen. 'Ga naar je kamer, je blijft daar tot dat wij je komen halen, begrepen?' Nicky antwoordt niet. 'Ik zei begrepen?!' 'Ja vader.' Ze loopt naar boven.

Nicky zit wel 3 uur op haar kamer als ze iemand naar boven hoort komen. Haar deur gaat open en ze ziet haar moeder met touw, ducktape en iets anders naar binnen lopen. 'Nou kleine hoer, nu gaan we het leuk krijgen.' Haar moeder kijkt heel vuil. 'Kleed je uit, nu!' Nicky gehoorzaamde. Nu kwam het deel waar ze bang voor was. Haar moeder bond haar vast met het touw en de ducktape. Ze pakte het andere ding en toen gebeurde het. *Pets!* Nicky begint te huilen. 'Doet dit al pijn? Wacht maar tot dadelijk.' Ze haalt nog een paar keer uit tot haar vader binnen komt lopen. Hij is naakt. 'Nee, nee, nee!' roept Nicky. Maar het is te laat, haar vader gaat bij haar naar binnen met zijn vingers. Maar na een tijdje ging hij met zijn penis. Het deed zo een pijn. 'Stop!' Het was Jessica. 'Papa, mama, hoe kunnen jullie?' Opeens kreeg Jessica ook een klap. 'Bemoei je er niet mee.' zei haar vader. Maar ze stoppen en lopen weg.

Als Jessica haar los heeft gemaakt, trekt Nicky snel haar badjas aan. Ze gaat op bed zitten en verbergt haar gezicht in haar handen. Jessica komt met een kop soep binnen. 'Papa en mama gaan een weekendje weg, dus je hebt geluk.' Nicky kijkt op en neemt de mok aan. 'Ja... maar voor hoe lang kan dit nog doorgaan?'

Hoofdstuk 3 is ook weer gedaan, laat please weten wat je er van vindt in de comments!

Mishandeld - La Tortura serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu