7. Bölüm

301 46 10
                                    

"Günaydın çocuklar oturun yerlerinize" Sınıfa giren hocayla sırama geçip oturduğumda yanımda uyuyan Ferdi'yi dürttüm.

"Ne"

"Kalk lan hoca geldi" Ferdi doğrulup etrafına bakarken hocaya odaklandım.

"Biliyorsunuz ki 1 ay sonra sınıf başkanlığı seçimi olacaktı" Heyecanla dikleşip İcardi'ye baktım. Cam kenarında olan sıraların en arkasında oturmuş hocayı dinliyordu bu çocuğa yıllardır elimde olan başkanlığı kaptırmamam gerekiyordu.

"Artık bir başkana ihtiyacım olduğu için seçimi bugün yapmaya karar verdim" Hocanın verdiği kararla bacağımı sallamaya başladım. Ulan ben daha sınıfın yarısını kandıramadım amk bu nereden çıktı şimdi?

"Başkan adaylarımız Mert ve İcardi başka aday olmak isteyen var mı?" kimse el kaldırmadı.

"Çocuklar o zaman sizi tahtaya alabilir miyim?" Sıradan kalkıp tahtanın önüne geçtiğimde İcardi de yanıma geldi.

"Hepiniz küçük bir kağıda kime oy vermek istediğini yazsın" Sınıf buldukları kağıtlara isimlerimizi yazmaya başladığında İcardi'nin sesini duydum.

"Erkekliğime vurup gitmen doğru değildi ona bir şey olursa seni nasıl beceririm?" Şok içinde İcardi'ye döndüğümde sessizce söylediği şeyi kimse duymadığı için rahattım.

"Ne saçmalıyorsun sen?"

"İçine girecek şeye biraz daha nazik davran diyorum"

"Düzgün konuş yamulturum o ağzını"

"Ağzımı başka yerlerde kullanmak istiyorum" Bu adama noldu amk birden?

"Noldu lan sana ne bu sapıklık?"

"Kalçaların ellerime öyle güzel oturdu ki sanki ait oldukları yerdelermiş gibi" karşımdaki adam beni daha ne kadar şaşırtabilirdi bilmiyorum.

"Hasta mısın kudurmuş köpek?"

"Kudurdum o güzel kalçaların kudurttu beni"

"Uzak dur benden"

"Dikkatimi çektin Mert"

"Amına koyduğumun sınıftayız utanmasa ayak üstü götürecek beni"

"Eğer başkan olursam otelde götüreceğim merak etme"

"Avcunu yalarsın başkan ben olacağım"

"Görücez"

"Hem başkan sen olsan bile asla vermem sana"

"Diyorsun"

"Diyorum"

"Var mısın iddiaya?" İcardi'nin uzattığı serçe parmağına baktım.

"Ben kazanırsam sevişicez ama sen kazanırsan 1 hafta istediğin her şeyi yapacağım"

"Ne sevişmesi amk siktir git"

"Korktun sen tamam vazgeçelim" İcardi elini çekecekken parmağını tuttum.

"Tamam lan kabul istediklerimi yapmaya hazır ol"

"Bence sen kendini sikilmeye hazırla"

"Kağıtları buraya atın çocuklar" Hoca sırayla dolaşıp kağıtları alarak masasına geri oturduğunda 14 kişi İcardi'ye 14 kişi ise bana oy vermişti.

"Durum eşit bu da başkanı benim seçeceğimi gösteriyor bu arkadaşlarımızdan biri başkan diğeri de başkan yardımcısı olucak" Heyecanla hocaya bakarken o İcardi ve benim adamın yazdığı iki kağıdı kutuya atıp karıştırdıktan sonra birini çıkartıp açtı.

"Sınıf başkanı olan kişi" Abla Acun Ilıcalı'ya bağlama şöyle işte.

"İcardi"

"İŞTE BU BE" İcardi'ye oy veren herkes ayağa kalkıp tepinmeye başladığında Altay ve Ferdi'ye baktım. Benim göte veda etme zamanı gelmişti.

Korkma Mert canını takmayacağım.

Oy vermeyi unutmayın millet.

Sınıf Başkanı | MeumerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin