15. Bölüm

188 46 11
                                    

"Her sabah her sabah kayak mı olur kardeşim?"

"Harbi götümüz donacak dağın başında"

"Kanka senin götün donmaz İcardi ısıtır seni"

"Altay sikerim belanı" Altay beni umursamadan gülmeye başladığında sabır çekip tabağımdaki domatese çatalı batırıp ağzıma götürdüm.

"Uykum var" Mustafa yanımızdaki sandalyeyi çekip oturduğunda kardeşime döndüm.

"Noldu lan sana? Bu halin ne?" Uykusu olduğu gözlerinden belli olan kardeşime baktığımda elini yanağına koyup bana döndü.

"Dün gece iyi uyuyamadım"

"Semih'le geceye kadar oturup ne konuşuyorsun?"

"Konuşmadık havuza düştüm"

"Onu nasıl becerdin lan?" dedi Altay.

"Şimdi şöyle oldu ben Kenan'ı aramak için dışarı çıktım İcardi abi de havuzda olduğunu söylediğinde yanına gittim havuza düşürdü beni"

"Lan bu dizi sahnesi değil mi?"

"Salak çocuk niye gidiyorsun Kenan'nın yanına?"

"Aşığım abi"

"Aşkını sikeyim senin"

"Sik artık aşık olmayacağım ona"

"Havuza itti diye mi?"

"Havuza itti çıkartıcam diye elimi tutup tekrar bıraktı çocuğun biri yardım etti"

"Oğlum siz abi kardeş abi kardeşe mi yanılıyorsunuz?"

"Ne saçmalıyorsun Altay abi?"

"Geri zekalı Altay boş yapıyor"

"He he boş yapıyorum ben"

"Çocuğa bak ya resmen havuza çekti beni"

"Git kıskandır kıskandırmak her dilde işe yarar"

"Salak Kenan hoşlanıyor mu Mustafa'dan? Kıskanırsa ne işi yarayacak? Bakma bana öyle Mustafa abiler acı konuşur"

"Sağol abi ya çok iyisin"

"Biliyorum"

"Aha kurban olduğum geldi" Altay'ın baktığı yere döndüğümde İcardi, Kerem, Barış ve Kenan'nın ilerideki masalardan birine oturduğunu gördüm.

"Niye gelmiyor ya yanıma kurban olduğum?"

"Gelmesinler abi yüzünü görmek istemiyorum onun"

"Ben sana dedim işin bitti bırak şu çocuğu dedim"

"Abicim canımın içi ben Kenan'ı senden önce gözüme kestirmiştim sen ekmeğime yağ sürdün sadece"

"Abisine bak kardeşini al"

"Şey merhaba" Altay'a cevap vermeme fırsat kalmadan yanımıza gelen çocuğa baktım. Bu kim amk?

Sınıf Başkanı | MeumerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin