"Semih"
"Hı"
"Sence ben bu Kenan'ı nasıl ayartırım?"
"Amına koyayım Mert abi başkanlığı kaybetti sen niye hala bu Kenan'nın peşindesin?"
"Abim için yaklaşmıyordum ben Kenan'a abimi bahane ettim sadece yoksa uzun zamandır peşindeyim çocuğun"
"Ne zamandan beri?"
"Okula geldikleri ilk günden beri"
"Çocuk istemiyor seni"
"Aşığım ben ona hayatımı kurtardığından beri"
"Neyini kurtardı göt?"
"Şimdi şöyle okul açıldığında bir grup orospu çocuğu sıkıştırıp dövdüler beni"
"Lan bize niye söylemedin?"
"Olay çıksın istemedim"
"Eee sonra ne oldu?"
"Kenan geldi dövdü hepsini aldı beni ellerinden"
"Mal bize söyleseydin ya"
"Konumuz bu değil konumuz Kenan"
"Sikeyim senin Kenan'ını zaten Barış malı musallat oldu başıma bana onun arkadaşlarından bahsetme"
"Gene ne yaptı Barış abi?"
"Yazıp duruyor"
"Ne yazıyor?"
"İcardi ve Mert abi hakkında ne düşündüğümü soruyor"
"Abimle İcardi abi hakkında ne düşüneceksin ki?" Semih kırdığı potu fark ettiğinde konuyu toparlamaya çalıştı.
"İcardi abi başkan Mert abi de yardımcısı oldu ya ondan"
"İyi de sana neden soruyor?"
"Sorguda gibi hissediyorum Musti"
"İyi be gidiyorum ben Kanan'ı bulacağım"
"Odasındadır"
"Bu saatte odasında olmuyor"
"Sapık"
"Sapık değilim aşığım" Mustafa odadan çıkıp lobiye indiğinde Kenan'ı burada bulamayıp kafeterya'ya geçmiş İcardi ve arkadaşlarının burda olduğunu görüp hepsinin üzerinde bakışlarını gezdirmiş ama aradığı bedeni bulamamıştı.
"Nerdesin Kenan?"
"Mustafa" Mustafa arkasını döndüğünde Kerem'in ona seslenmesiyle ayıp olmasın diye yanlarına gitti.
"Merhaba"
"Napıyorsun burda?"
"Dolaşıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıf Başkanı | Meumer
Ficção AdolescenteMert Hakan sınıf başkanlığına aday olan İcardi'ye mesaj atar. Mert Hakan : ÇAKMA SARI ÜLKENE DÖN LAN