,,Benned megbízom'' 9.RÉSZ

7 0 0
                                    

Sakura közelébe is könnyen oda jutotttam ezért gyorsan le ment ez a harc is. Most jön Sasuke. Ez érdekes lesz. Sassuke erős Ninja, de amíg az hajtja, hogy megölje Itachi-t nem lesz elég erős. Sasuke kunaikkal kezdett, amiket könnyű szerrel kivédtem. Neki állt Shurikeneke dobálni, csak, hogy mögé teleportáltam és nehezen, de hozzá értem. Kissé lefáradtam, de nem annyira. Kakashi-ra néztem jelezve, hogy megvagyok. Észre véve, hogy már egy ideje szugerálom lepattant a fárol. Újra megérintve Sasuke-t újra tudatánál volt. Kakashi bólintott és folytattuk az edzést. Ezen tevékenységünk végén Kakakshi, közölte, hogy holnap küldetésre megyünk.

-Haza kísérsz? Még nem egészen tudom, hogy mikor merre kell menni.-Kérdeztem félve, hogy nemet mond.

-Persze.-Mosolygott maszkja alatt és elindultunk. Majdnem egész úton csöndbe voltunk. Megérkeztünk a lakésomhoz és felkísért a házba.

-Kérsz egy teát?-Kérdeztem mire csak bólintott.

Megcsináltam a teát és oda nyújtottam neki a bögrét. Elfordultem jelezve neki, hogy nyugottan vagye le a maszkot. Hallottam, ahogy az anyaghoz ér. Nem fordultam és nem is lestem hátra. Lehet, hogy bérgyilkos voltam, de tiszteletben tertok mindent.

-Vissza fordulhatsz.-Szólt nekem oda.

Megordultam és maszk nélküli arcával találtam magam szemben. Közelebb jött hozámm mire félre fordítottam fejem, de ő államnál fogva vissza fordította. Nem értem a tetteit.

-Benned megbízom.-Mondta mint, ha gondolataimban olvasott volna. 

-Miért?-Néztem a férfira értetlenkedve.

-Nem tudom.-Nevetett fel kicsit.-Talán mert mind ketten gyilkosok vagyunk.

-Várj mi?-Néztem fel rá hitetlenkedve.

Ez után elmesélte, hogy megölte véletlen a barátját mert az öngyilkosság bűn volt. Annyira rossz élete volt. Az apja miatt utálták és két gyilkosággal is meg vádolták. Végül mind két vádat ejtették. Amint elmesélte megöleltem. Hirtelen élte, de egy perc múlva vissza ölelt. Hajamba puszilt, ami engem ért hírtelen. Ez után haza ment és sikerült elaludnom. Rggel gyorsan össze kaptam magem és vártam, hogy Kakashi megérkezzen. Furcsa mennyire közel kerültün egymáshoz. Megjött Kakashi és mikor ajtót nyitottam neki egyből megölelt. Elindultunk a kapu felé, ahol a gyerekek már ott voltak. Kakashi elmondta, hogy megkell keresnünk az Akatsuki 4 mellék bázisát és fel kell robbantanunk. Ez így izgalmas lesz.

Megszegett parancs/BEFEJEZETT/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ