,,Megcsókolhatod a menyasszonyt!'' 19.RÉSZ

3 0 0
                                    

,,Aimer, c'est trouver sa richesse bors de soi''

~Alan

,,Szeretni annyi, mint a gazdagságot önmagán kívül találni.''

Tsunade hírtelen berontott az öltözőbe és közölte, hogy nincs ki az oltárhoz vezessen. Ötletem sincs, hogy ki a franc vezethetne oda. Pánikoltam nem is kicisit. Sakura elment keresni valakit, mire szemebe jutott. Gyorsan küldtem egy Sharingan jelet valakinek. Pár perc múlva meg is érkezett Itachi. Már nem számít szökött Ninja-nak. Mindig is ő volt a legjobb barátom. Ezért kötődöm ennyire Sasuke-hoz is. Egyből megölelgetett. Közöltem vele, hogy ő fog az oltárhoz kísérni mire újongani kezdett.

-Az én kis Yaku-m leköti az életét. Végre!-Ölelgetett tovább.-És milyen gyönyörű vagy!

-Ugye te nem azt vártad mikor házasodom meg?-Kérdeztem nevetve.

-Amióta tudom , hogy vannak érzéseid erre várok.-Dölöngélt engem ölelve.

-De szemtelen vagy!-Ütöttem vállábá.

Meg hallottuk a nász dalt és egymásba karolva indultunk el az oltár felé. Mikor beléptünk már mindenki állt és mosolyogtak, de volt aki Ita miatt meglepődve nézett. Az oltárhoz kísért, majd leült. Kakashi kezét nyújtva segített fel. Tsunade-sama elkezte. A fogadalmak után pedig jött a nagy kérdés.

-Hatake Kakashi fogadod feleségedül Chiemi-teki Yakusoku-t?-Kérdezte Tsunade-sama.

-Igen!-Közölte a férfi hezitálás nélkül.

-Chiemi-teki Yakusoku fogadod férjedül Hatake Kakashi-t?-Kérdezte tőlem is.

-Igen!-Vágtam rá egyből.

-Megcsókolhatod a menyasszonyt!-Mosolygott a nő.

Ezután meg volt a hivatali esküvő is és mindenkit meghívtunk vacsorára. Hála égnek semmi hasonló nem történt, mint amit álmodtam. Mindenki gratulált. Nagyon boldog voltam és, ahyog néztam Kakashi is. Szeretem! Nem hagynám el semmi képp és már az életem is lekötöttem mellette. Mikor eldobtam a csokrot Hinata kapta el és Naruto meg is kétrte a kezét. Tökéletes esküvő volt.

Megszegett parancs/BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora