,,Ez meg milyen kérdés?''16.RÉSZ

4 0 0
                                    

%Kb. 1 évvel később%

Sasuek már 1 hónapja Orochimaru-nál, ahogy Naruto is edz. Sakura-t Tsunade-sama vette szárnyai alá. Kakashi újra ANBU-s és én lettem a társa. sok küldetésen vettünk részt 1 hónap alatt, de legalább együtt vagyunk. Olyan szinten vigyázunk egymásra, hogy általában karcolás nélkül usszuk meg. Szabad időnkben az alvás mellett aludni szoktunk. És ma van 1 éve, hogy együtt vagyunk. Úristen! Már ennyi ideje? Miért meg ilyen gyorsan az idő? Kakashi közölte, hogy öltözzek csinosba, ezért gyorsan átöltöztem és vártam a férfit. Pár percmúlva kopogást hallottam és egyből felpattantam és kinyitottam az ajtót. Megcsókolt és elindultunk. Egy kis idő után bekötötte a szemem és úgy mentünk tovább. Majd hirtelen megáltunk és, amikor levette a szemkötőt majdnem elájultam. Egy erdőben voltunk. Ott volt egy kivilágított pavilon asztallal a közepén. Az asztal te volt ételekkel. Leültünk enni, majd mikor végeztünk Kakashi leereszkedett az asztal mellé féltérdre. Abban a pillantban nem birtam felfogni, hogy mi történik.

-Chiemi-teki Yakusoku én gyilkosom, aki megszegett értem egy parancsot.-Vett elő egy kis égszeres dobozt.-Boldoggál tennél azzal, hogy a feleségem leszel?-Nyitotta ki. Egy gyönyörű gyűrű díszelgett benne.

-Ez meg milyen kérdés? Igen!-Ugrottam nyakába. Gyorsan felhúzta a gyűrűt és egyből megcsókoltuk egymást.

Sose gondoltam volna, hogy valaha lekötöm az életem valaki mellett. Ahogy azt is, hogy valakit életben fogok hagyni, akibe bele szeretek. Már csak hatalmas boldogsággal haza mentünk és elaludtunk. Másnap reggel egyből Tsunade-sama-hoz mentünk és közöltük vele a hírünk. Majd kicsattant az örömtől és még áldását is adta ránk. Elintéztünk pár papírt ezzel kapcsolatban és elmentünk meglátogatni Naruto-t. Nagyon megváltozott. Még mindíg hiperaktív és önfejű, de azért végre valamivel engedelmesebb.

-Sensei-ek!-Rohan oda hozzánk a fíú mikor megérkeztünk.

-Naruto!-Öleltük meg egymást.

Úgy szertem ezt a fiút, mint, ahogy a már halott öcsémet szerettem. Minato-sama büzke lenne rá. Emlékszem, amikor először találkoztam az akkori Hokage-val. Meg kellet ölnöm egy Konoha-i erőszakolót. Még csak 14 lehettem. Minato-sama megtalált, de végül falazott nekem és elengedett. Örökké hálás leszek neki és ezt azzal hálálom meg, hogy vigyázok a fiúra. Megérdemli!

Megszegett parancs/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now