Már egy jó ideje mentünk és hirtelen rossz érzésem támadt. Pár lépés múlva bebizonyosodott a rossz érzés. Hirtelen 20-30 Ninja vadász ugrott le elénk. Mindenki egyből támadó állásba vágta magát. Nekiálltunk védekezni és támadni, amikor Kakashi-t egy óvatlan pillanatban eltalálták pár Kunaivan. A szívemben éreztem egy nyomást és kígyók áramlottak ki a földből. Minden vadászt megfujtottak a kígyók. Amint ehárult a veszély a Hatake férfihoz rohantam és Sasuke segítségével neki dötöttük egy fának. Kivettem a Kunaikat és nekiálltam gyógyítani. Olyan szinten megtanultam az orvoslást, hogy már csak egy karcolás maradt.
-Jól vagy? Nem szédülsz? Kérsz valamit?-Kérdezgettem tőle.
-Te aggódsz értem.-Nevtett fel.
-Még szép, hogy aggódom érted te mamlasz!-Ütöttem melkasára felháborodva.
Erre csak nyomott maszkján keresztül a homlokomra egy puszit.
-Úgy néz ki a sensei-eteknek bejött az élet.-Nevetett asszem Kankuro. Erre csak megforgattam a szemem.
Tovább mnetünk. Az utunk többi részében nem rontottak az életünkre. Miután vissza értünk jelentettünk a Hokage-nak és haza mentünk. Idegesen dőltem az ágyba.
-Pont erről beszéltem.-Nyomtam a fejem egy párnába.
-Lehet, hogy azért sérültem meg mert megakartak téged ölni, de mittad is tüntek el a sebek.-dőlt be mellém, majd teljesen levéve maszkját megcsókolt.
-Nem szeretném ha mégegyszer megsérülni miattam.-Öleltem át.
-Nem miattad sérültél meg.-Puszilt hajamba.
-Lényegében, de miattam!-Közöltem vele dacosan.
-Nem és kész. És nem nyirok róla vitát.-Közölte és felém magasodott.
Csókba hívott. Hajába túrtam és mordult egyet. Levegő miatt váltunk el, de alig tustam félig feltölteni a tüdőm levegővel, de megint ajkaimra hajolt. Az ez után történteket a fantáziátokra hagynám.
Reggel kómásan keltünk fel és rájöttünk, hogy szokásosan el fogunk késni......
YOU ARE READING
Megszegett parancs/BEFEJEZETT/
Fanfiction/2023.0.18./ Megszegtem egy parancsot. Nem tettem meg amire kértek. Inkább attam volna a saját életem egy másik emberért akit alíg ismerek. Ez vagyok én. Chimei-teki Yakusoku (Halálos ígéret). Családom, klánom, barátaim egyáltalán nincsenek. Egyedül...