2. Bölüm

275 8 3
                                    

Saatlerdir oturduğum yerde konuştukları saçma sapan muhabbetleri dinliyormuş gibi yapmak zorundaydım.

Başımın ağrımaya başlamasıyla yüzümü ekşittim.

Gözlerimi tekrardan salondakilerde gezdirdiğimde bakışlarımız Emre'yle kesişti.

Gözlerimi kaçırarak duvar saatine bakındım.

Saat 11.48 olmuştu bile.

Bunlar eve gitmeyi düşünmüyordular herhalde.

Bacaklarımı üst üste atarak yerimde dikleştim.

"E o zaman biz kalkalım Engin Bey. Ne demişler misafirliğin kısası makbuldür."

Civanın konuşmasıyla gözlerim onu buldu.

Ayağıya kalktı ve takım elbisesini düzeltti.

Babamda ayağıya kalktı.

"Sohbetimiz güzel ilerliyordu biraz daha kalsaydınız."

Civanın oğlu ve karısıda ayağıya kalkınca gideceklerini kesinleştirmiştim içten içe.

Gözlerim tekrardan Civanın oğlu Beratla kesiştiğinde gözlerimi devirerek önüme döndüm.

Babası neyse oğluda oydu işte.

Gözüm Emreye kaydığında koltukta oturmuş öylece etrafta gözünü gezidiyordu.

Gözlerimiz kesişince istemsizce içten ama minik bir gülümseme yolladım.

Tepki vermeden ayağıya kalkarak zaten düzgün olan kravatını düzeltme havasına girdi.

"Civan Beyin dediği gibi misafirliğin kısası makbuldür. Bende kalkayım Engin bey. Herşey için tekrardan çok teşekkür ediyorum sizinle çok güzel projelerimizin olacağına inanıyorum."

Babamla Emrede son olarak el sıkıştığında yavaş yavaş kapıya doğru ilerliyorduk.

Sonunda şu saçma ve rahatsız edici gecenin sonuna gelmiştik.

~

Sabah başımın dehşet verici bir şekilde zonklamasıyla gözlerimi zorlukla açtım.

Yataktan kalkarak komidinin üzerindeki telefonumdan saati kontrol ettim.

Harika! Saat 9.15 olmuştu bile.

Alelacele yataktan kalkarak kapıya yöneldim.

Tam kapının kolunu kavramıştım ki kapı açıldı.

Odaya gelen babamdı.

"Yeni mi uyandın sen?"

Sinirli olduğunu her halinden belli eden ses tonu kulaklarımı çınlatırken bir kez daha sabır diledim.

"Alarm kurmayı unutmuşum." dedim yeni uyandığım için çatallaşmış sesimle.

İşaret parmağını göğüsüme bastırarak beni geriye doğru ittirdi.

"Sorumsuzun tekisin. Ben seni böyle mi yetiştirdim? Rezalet!"

Sabah klasiklerimiz başlamıştı.

"Dün gece senin biricik misafirlerinle ilgileniyordum o yüzden geç uyanmış olmayayım sevgili babacığım."

Üzerime doğru bir adım daha attığında tekrardan çıplak ayaklarımla geriye doğru sendeledim.

Babamın Ortağı (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin