Selamm
Nasılsınızz
Uzatmıyorum hemen bölüme geçelim,
İyi okumalar dilerimm
~Derinde Bir İz 2.Bölüm : Kendi Enkazım.
"Enkazdan tek başıma çıkmıştım, geride kalan onlardı.Ama kimsenin bilmediği birşey vardı, ben kendi enkazımda kalakalmıştım."
~
Ben Yasemin.17 Ocak saat 21:55 de şahit olduğum o seslerle kendi enkazımda kalakalmıştım.
Bir yardım eli bekliyordum,ben ve ailem için.
En çok korktuğum ise yıkılan enkazın altından tek başıma çıkmamdı.En son Begüm'ün yanıma gelmesi ile gelişen olaylar hızını daha çok arttırdı.Begüm yurt görevlileri ile konuştu ve durumu anlattı.İkimize İzmir'den İstanbula uçan en erken saatte iki bilet aldı.
Ve sonra soluğu takside almıştık.Titreyen parmaklarım ile rehberime girdim,tekrardan annemi ve babamı aradım ama ikisine de ulaşılamıyordu.
Begüm eli ile titreyen parmaklarımı destekledi.
Ağlamaktan sızlayan gözlerimi gözleri ile buluşturdum."İyi olacaklar..." Dedi fısıltı ile, "Umutsuz olmayacağız."
Dediğinde Begüm dolu gözlerimde ki yaşlar bir kez daha yanaklarım ile buluştu.Ve başımı sallamak ile yetindim.
Begüm olmasa ne yapacaktım bilmiyorum,hala daha nasıl bunların olduğunu anlayamamıştım.
Hiçbirşeye anlam veremiyordum.Üzerimdeki şoku hala atlatamamıştım.Taksi havalimanının önünde durdu,ücreti ödeyip sırt çantalarımızı da alıp hızla taksiden indik.
Uçağın kalkmasına tam 1 saat vardı.Havalimanına tam giriş yapacaktık ki telefonum titremeye başladı,gözlerimi telefon ekranına çevirdiğimde kayıtlı olmayan bir numaranın aradığını gördüm.
Açtım.
"Merhaba,iyi akşamlar.Yasemin hanım ile mi görüşüyorum?" Dedi karşıda bir kadın sesi,
"Evet,siz kimsiniz?" Dedim heyecan ve merak
dolu bir ses ile,"Yasemin hanım anneniz ve babanız hastanemize getirildi.Yol kenarında bir kaza geçirmişler,kazayı gören insanlar hastanemize ulaştı.Polisler kimlik bilgileriyle birlikte araştırma yapıp sizin bilgilerinize ulaştı." Dediğinde kalbim anında olduğundan daha hızlı çarpıntı yapmaya başladı.Bir elim göğüsümün üzerinde durdu.
"Nasıllar,iyiler mi? Ne olur birşey söyleyin!" Dedim endişe ile,endişeli sesim karşısında kadın derin bir nefes aldı.
"Şuan yoğun bakımdalar birazdan ameliyathanemize alınacaklar." Dedi kadın, "Hastanemizin konumunu size gönderiyoruz, polisler sizin de ifadenizi almak isteyeceklerdir. Gelirseniz çok daha iyi olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derinde Bir İz
Teen FictionBen Yasemin Önal.19 yaşıma gireceğim ana sayılı günler kalmışken herşey alt üst olmuş hepimiz dağılmıştık.En çok da ben.Kalbim bir sis bulutu ile kaplıydı,önü arkası bulanık ama bir o kadar da belli. Yazılma tarihi 10.10.2024