𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘌𝘺𝘦𝘴 𝘛𝘦𝘭𝘭 ²

200 35 160
                                    

•I Hope Your Enjoy It𓍯𓂃𓏧♡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

•I Hope Your Enjoy It𓍯𓂃𓏧♡

﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌

..دوو ڕۆژی تەواو بەسەر ئەو کاتە ڕۆشتووە کە تای لە شوێنەکە وەرگیرا و ئێستا دەستی بە کارەکەی کردووە

دوو ڕۆژ کەمە بەڵام ئەو تاڕادەیەکی باش خۆی گونجاندووە لەگەڵ کارەکە وە بەلایەوە خۆشە

دەی بە هەرچۆنێک بێت کارەکەی وا ئەکات کەمێک سەرقاڵ بێت و واز لە بیرکردنەوە نەرێنییەکانی بهێنێت بە جۆرێک هیوای ئەخواست زووتر ئەو هەنگاوەی نابایە بۆ گۆڕێنی بەشێکی بچووکی ژیانی ، هەروەک ئێستا ..

هەرچۆنێک بێت

ئێستا لە ژوورە بچووکەکەی پێش دەرگای گەراجەکەیە و لەو تیڤیە بچووکەی بەردەمی ئەڕوانی ..

زۆر زۆر زۆر سپاسگووزارە بۆ خاوەنکارەکەی کە ئەم تڤیەی لە ژوورە بچووکەکە داناوە چونکە وادەکات لە چاوڕوانی تەواوبوونی کاتی کارەکەی بێزارنەبێت و سەیری کەناڵەکان ئەکات ..

کاتژمێرەکە بۆ سعات نۆی شەو ئەرۆشت دەرەوە کەشێکی فێنک و تەمومژاوی هەبوو ..

زۆر بە باشی گوێی لە ڕۆشتن و جموجۆڵی خەڵکەکە ئەبوو بەڵام پشتگوێی ئەخست و تەنها سەرنجی لەسەر ئەو شاشە بچووکەی بەردەمی بوو ..

بەڵام لە ناکاوێک لە ترسدا ڕاچەڵەکی کاتێ لە پڕ دەرگای ژوورە بچووکەکە کرایەوە ..

هێشتا لە ترس و شۆک دابوو کەچی لە چاو تروکانێکدا کوڕێک لە تەنیشتی دانیشت کە خاوەنی قژێکی ڕەشی خاو بوو ..

«هێشتا دەستی پێنەکرددوە وایە؟»
بە پەرۆشیەوە پرسی
کوڕەکە دەنگێکی نەرم و ئەفسووناوی هەبوو ..

«سەیرکە چیم هێناوە ، ئەو شتەی حەزی پێدەکەی تەدا کیمباپ هێشتا گەرمە خۆم دروستم کردووە »
بە ژیکەڵیەوە وتی کاتێ قوتووە خواردنەکەی لە جەنتاکەی دەرهێنا دەستی هێتا پێش بەمانای ئەوەی کە وەری بگرێت ..

تای تەنها بە سەرسوڕماوی لە ڕووداوەکانی ئەڕوانی

«بۆچی وەریان ناگریت »
کوڕە نەناسراوەکە وتی کاتێ دەربڕینی ڕوخساری کەمێ گۆڕا و چەندجارێک دەستی ڕاوەشاند وەک ئەوەی بڵێت بیگرە

"چـاوەکـانت دەڵێـنـ≯🖤^Where stories live. Discover now