𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘌𝘺𝘦𝘴 𝘛𝘦𝘭𝘭 ¹

184 35 90
                                    

•I Hope Your Enjoy It𓍯𓂃𓏧♡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

•I Hope Your Enjoy It𓍯𓂃𓏧♡

﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌

Ring Ring!!!!

زەنگی کاتژمێرە بچووک و کۆنەکە لەسەر یەک لێی دەدا و لە کۆتاییدا وایکرد ئەو کوڕەی کە لە لایەکی ژوورەکە خەوتبوو بە بێزاری و قورسیەوە چاوە کاڵەکانی بە جیهان شادبکاتەوە و لە جیهانی خەو بێتە دەرەوە بۆ واقع ..

ئەو لە شوێنێک ئەخەوت کە وەک کەلاوەیەک وابوو زۆربەی دیواری ژوورەکە داڕمابوون کە زۆر بێ هیوا بوون بۆ بەرپەچ دانەوەی ساردی کەشەکە لە شەواندا وە لە ناوەوەشدا هیچ کەلوپەلێکی پێویستی تیا نەبوو کە هەر مرۆڤێک پێوستی پێیەتی بۆ بەڕیوەبردنی خۆی بە تەواوی شوێنێک بوو کە زۆر سەخت بوو بۆ کوڕێکی گەنجی وەک ئەو بەتەنیا تێیدا بژیت ..

سەرەڕای ئەوەش ئەو گرنگی پێ نەئەدا هەرگیز گەر چەدێکیش وابوایە بەڵام بەو پێیەی کە زستان نزیک ئەبوویەوە لە کۆتایدا لەوە تێگەیشت کە ئەبێت شوێنێکی تر بدۆزیتەوە گەرنا بەڕێکردنی شەوێکی درێژی زستانی سارد لەو چوار دیوارەدا لە کۆتایدا بەرەو مردنی خۆی ئەیبات ، لانیکەم لە سەرمادا ڕەق ئەبوویەوە ..

هەرچۆنێک بێت

دوایی ئەوەی بەتەواوی خەواڵووی بەریدا ، بڕیاریدا ڕاستەخۆ بە هێواشی بەرەو ئەو شوێنە بەڕێبکەوێت کە دوێنی دەربارەی دەستکەوتنی کار قسەی تیا کردبوو


بەدەم خەیاڵی ژیانیەوە ڕێی دەکرد بۆ گەیشتن بە شوێنی مەبەست بەڵام لە ناکاوێک

دڵۆپە هێواشەکانی باران ڕووخساری ئەویان ماچ کرد..

ئاسمانی شارەکە بە تەواوی تاریک ببوو هاوشێوەی ژیانی خۆی ،، گەرچی سەرەتا هێواش و نەرم بوو بەڵام دواتر دەستی کرد بە بارین بە شێوەیەکی خێرا و لێزمە ..

سەیر نیە ! ئەمە بەتەواوی کەشی مانگی هەشتە لە کۆریا هەرچەندە هاوینە بەڵام هەندێک جار لەنەکاو باران دەبارێت بەو پێیەی لە پایزیش نزیکن...

پیادە هێمنەکەی گۆڕی بۆ خێرا هەم بۆ ئەوەی زوو بگات و درەنگ نەکەوێت بۆ چاوپێکەتنەکە،هەم بۆ ئەوەی جلە تەنکەکانی تەڕ نەبن بەهۆی بارانەکە ..

"چـاوەکـانت دەڵێـنـ≯🖤^Where stories live. Discover now