•I Hope Your Enjoy It𓍯𓂃𓏧♡
﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌
دوایی ئەوەی تای ماوەیەک هەر بەمجۆرە لە دەرەوە بوو لە کۆتاییدا بڕیاری دا بڕواتە ژوورەوە چونکە کزە بایە ساردەکە خراپ بە جلە تەنکەکانی تێپەڕ ئەبوو و ئەیلەرزاند ..ڕێی گرتەبەر بۆ لای ئەو دەستشۆرە بچووکەی کە لە شوێنەکە هەبوو بلوزەکەی داکەند و جەستەی بەتەواوی شۆرد لەگەڵ قژی لە هەمووی زیاتر قاچەکانی ..
ڕەنگە بە ڕاستی قسەکانی بچوکەکە کاری تێ کردبێت
دوایی ئەوەی خۆی شۆرد بە ئاوە ساردەکە پێش هەر شتێک کە ئەبوو بیکات ڕۆشت بۆ لای ئەو گوڵانەی کە ئەو ئاماژەی پێدا وە وەک وتی کەمێک ئاوی پێدان ..
دواجار بەرەو ژوورەکە بەڕێکەوت ،، ئەو ژوورەی کە خاوەنی ئێرە پێیدا وە ئێستاش بە تەواوی بۆتە تاکە ماڵە بچووکەکەی
دوای ئەوەی یەکەم ڕۆژ بەتەواوی دەستی کرد بە پاک کردنەوەی ئێستا بەتەواوی ڕێکخراوە بەڵام بێگومان زۆر پێیەوە هیلاک بوو ..
بە خاولیە بچووکەکە قژە لوولەکەی وشک ئەکردەوە کە تک تک ئاوی لێ ئەڕژا ، سەرنجی کەوتە سەر خواردنی قوتووەکە بەهێواشی نزیک بوویەوە لێیان و قوتوەکەی هەڵگرت سەرەکەی کردەوە ، پەنجە باریکەکانی یەکێکی بە ئامانج گرت و دەریهێنا دواجار لە دەمی نزیکی کردەوە و خواردی ..
~بـەتــامــە~لە ناخی خۆیەوە وتی کاتێ هەر بەشێکی مێشکی جێژی ئەبینی لە خواردنەکە
زۆری برسی بوو وە دەمێک بوو کە خواردنی ماڵەوەی نەخواردبوو ئەو دوو ساڵەی پێشتر هەمیشە خواردنی سەر شەقامی خواردووە ..
بۆیە ئەزموونکردنی خواردنێکی وا گەرم و بە جێژ شتێکی خۆش بوو بۆی بۆیە هەموویانی خوارد یەک لە دوای یەک ..
سوپاس گوزاری چاو ڕەشەکەیە لە کۆتاییدا بە برسێتی ناخەوێ بەرەو سیسەمە بچووکەکەی ژوورەکە ڕۆشت لە کاتێکدا جلی سەرەوەی لەبەر نەبوو قەراریشی نەبوو لەبەری بکات چونکە زۆر ماندوو بوو ..
بۆیە تاکە شت دەیوست گەشتن بوو بە جێگاکە
─── ☆
بەیانی~کە هێمای ڕۆژێکی تازەیە!!
YOU ARE READING
"چـاوەکـانت دەڵێـنـ≯🖤^
Historia Corta✼ •• ┈┈๑⋅⋯ ୨˚୧ ⋯⋅๑┈ •• ✼ چـــاوەڪــــــانـــت ڕۆمــــــانہ منـــیـــشـــ ئــــــاشــــــقۍ خـــوێـــنــــــدنەوەیــــــم!!!♡ ┌─────━┿──┿━─────┐ •𝐂𝐨𝐯𝐞𝐫:𝐓4𝐞𝐤𝐨0𝐤_𝐯𝐤 •𝐖𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫:𝐓4𝐞𝐤𝐨0𝐤_𝐯𝐤 •𝐒𝐭𝐚𝐫:1/1/2023 •𝐄𝐧𝐝;...