Toguro ült a házuk (villájuk) nappalijában és gondolkozott. Valami mocorogni kezdett a szívében és ez nem tetszett neki, nagyon nem.
Az öccse a szomszédos városban volt, Yusukéval beszélni, aki éppen Tsuruval tartott haza, mivel egy lépcsőházban laktak, egymással szemben.
Idősebb Toguro elővett az üveges szekrényből egy üveg minőségi whiskeyt és ivott úgy az üvegből. Nem tudta kezelni ezeket az érzelmeket másképp.Tsuru es Yusuke meglepődtek, mikor a motorral feléjük száguldó, Ifjabb Togurót meglátták. A magas, izmos férfi felkészült, hogy megijessze őket illetve megtámadja de a lány őt is összezavarta kedves mosolyával csak úgy, mint bátyját előző nap.
-Szia Toguro. -mosolygott rá, mire a férfi elkezdett dadogni.
-Én szólni akartam, hogy....részt kell vennetek a Sötét Harcművészetek viadalán 2 hónap múlva...-ledarálta mondandóját, majd gyorsan tovább is állt.Bátyja eközben tervet szövögetett, ki kellett derítenie hol lakik a lány és látnia kellett újra, 2 hónapot nem bír ki. Elindult részegen, botladozva otthonról a lány energiáját és édes illatát követve. Virágillata volt, nem démonszaga, tudta, hogy a hamadryadok vonzanak magukhoz mindenféle lényeket. Nem tudott ő se ellenállni neki. Végül elért a lépcsőházhoz.
Felmászott az erkélyen és éppen az erkély korlátján állt.Öccse kereste a démont, főleg, mikor látta a sok piásüveget, kereste a saját városukban, eszébe sem jutott, hogy nem ott van, hanem a szomszédos városban. Azt hitte esetleg valamelyik szövetségesük (mivel csak érdekkapcsolataik voltak, semmi barátságon, szereteten alapuló, inkább félelmen) befogadta.
A lány éjfélkor furcsa hangokra ébredt, ami az erkélyéről jött. Kinyitotta az ajtót karjait összefonva maga előtt, hisz azonnal megcsapta a hideg szellő, mivel csak egy rózsaszín hálóingben volt. Meglátta Idősebb Togurót, aki éppen le akart ugrani az erkély korlátjáról az erkélyre, de megszédült és majdnem lefelé zuhant. A lány gyorsan elkapta a karjait és behúzta az erkélyre.
-Te ittál..-jegyezte meg.
-Látni akartalak.-suttogta a démon.
-Az öcsédnek szóltál, hogy eljössz?
-Nem, semmi köze hozzá-nevetett a férfi, hosszú, szürke, göndör haja a szemébe lógott. A lány kisimította a haját az arcából, mire a démon felnézett rá.
-Ma estére itt maradsz így nem engedlek el.-kíséri be a szobájába, kivesz a szekrényből egy matracot, egy takarót és egy párnát.
-Ma itt fogsz aludni, nem akarom, hogy megsérülj.-óvatosan a matrachoz kíséri és leülteti, amint a férfi eldől es a feje leér a párnára elalszik. A lány is elalszik. Reggel szerencsére hétvége van. Készített a démonnak egy növényi főzetet rosszullét és másnaposság ellen, majd reggelit is vitt neki.
KAMU SEDANG MEMBACA
Feketeszív
Fiksi PenggemarEz egy Yu yu Hakusho story lesz. Elder Toguro, nem a legkedveltebb karakter azt valljuk be, de még ennek az öreg, morcos démonnak is szüksége van szeretetre és talán Tsuru a fekete, kopott, kemény szívét fel tudja melegíteni.