Oddasz się dzis w moje ręce i będziesz prosić o jeszcze.
Przygotuj sobie zabawkę, i dobry nastrój.
Zabawka - coś większego, coś co wiesz ze ciężko Ci będzie zmieścić do cipki. Umyj ją dobrze i zdezynfekuj.
Rozbierz się, możesz zostawić wierzchnie ubrania, o ile to bedzie przewiewna bluzka i spodniczka, bez stanika i majtek.
Klęknij na łóżku. W rozkroku, zacznij od piersi, zmocz sutki, pieść je i przyszczypuj, zaciskaj cycki w dłoniach łapiąc sutki w dwa palce, pobaw się nimi mocniej, aż Twoja cipka nie zacznie się domagać dotyku.
Jeśli zacznie, daj jej dotyk natychmiast. Zacznij ją masować, zmocz ją dobrze, masuj też wewnętrzne części ud, przechodząc do cipki.
Możesz ją przygotować palcami, tak, pochyl się delikatnie i włóż w nią mokre palce, cały czas klęcząc.Więcej?
Weź swoją zabawkę, ma ona być duża. Opływowy kształt, jakieś opakowanie po żelu, wibrator, cokolwiek to będzie, ma się nie mieścić do pochwy, cos wielkosci pół litrowej butelki, może nawet litrowej. Zmocz ją dobrze, tak samo jak okolice wejścia do pochwy, wszystko ma być mokre.
Ustaw zabawkę pionowi pod wejściem do pochwy, możesz cos pod nią podłożyć tak aby była wyżej. Skieruj na wejście do pochwy, usiadz na niej delikatnie, i ją puść, a Ty zajmij się rękami masażem piersi, jak na początku. Szczyp sutki.Możesz rozszerzyć cipkę tak aby zabawka zagłębiła się w Tobie nieco. Powoli obniżaj swoje biodra, czując jak wbija się w Ciebie. Możesz delikatnie się podnosić, po czym jeszcze mocniej siadać.
Zajmij się teraz jedną ręką łechtaczką, niech druga pozostanie na piersiach szczypiąc i uciskając sutki na zmianę.
Jeśli zabawka weszła już cała, wymień ją na większą, i powtórz. Nie może łatwo wejść, Twoja cipka musi czuć rozciąganie.
Siadaj na zabawce aż poczujesz jak powoli wchodzi w Ciebie głębiej i głębiej.
Czuj to cały czas, kontroluj siadając niżej i niżej, masując łechtaczkę.
A gdy poczujesz że to już, że się zbliża..
Daj się ponieść.. zacisnij sutka mocno w palcach, drugą ręką klepnij mocno łechtaczkę i zacznij ją mocno masować, a biodra obniż tak abyś mocno czuła jak zabawka w końcu wchodzi i wypelnia twoją cipkę.Skończ.
Podobało się ?
A może jeszcze ostrzej, i odważniej?
Czekam na kontakt i komentarze.Buziaki.