Masz chłopaka, partnera, męża? Może przetestujesz jego spostrzegawczość?
Chodzi o to, aby przerwać rutynę, zrobić coś nowego. Będziesz o tym wiedzieć tylko Ty. A może mu powiesz ? To zależy od Ciebie.
Rozszerzysz swoją cipkę, nic mu nie mówiąc, zaraz przed spotkaniem z nim. Musisz mieć na to dłuższą chwilę, więc ją wyczaruj, ważne aby to było w tym samym dniu, w którym się z nim spotkasz. Pochwa ma dobre właściwości regeneracyjne, szybko się kurczy, powraca do naturalnego stanu.
Przygotuj lubrykant, jeśli masz to prezerwatywy, kilka przedmiotów.. butelki kosmetyków o opływowych kształtach, szczotka do włosów, jeśli lubisz to może jakieś banany, cukinię. Pamiętaj o tym ze cokolwiek weźmiesz musi to być czyste, umyte, najlepiej zdezynfekowane, a najlepiej z założoną prezerwatywą.
Zacznij od masażu łechtaczki, rozgrzej sie trochę, a pochwa będzie bardziej gotowa i otwarta na nowości w środku.
Jeśli masz lubrykant, nałóż go na cipkę, bardzo dużo, tak aby była calutka mokra, najlepiej wlej też trochę do środka. Jeśli nie masz, użyj śliny.Zacznij od palców..
Jeden,
Dwa,
Trzy...
Jedną dłonią rozchylaj, a drugą wkładaj.
I pamiętaj, to że weszły opuszki palców się nie liczy, twoja cipka ma pochłonąć je całe. Wszystko między Twoimi udami, I Twoje dłonie mają być mokre i śliskie.Pobawilas się palcami? Czas na coś obcego, zmocz to dobrze, i powoli ale zdecydowanie wkładaj. Później szybsze ruchy, poruszaj też trochę na boki.
Musisz się przygotować na ból, ale w granicach rozsądku. Poczatkowy ból przerodzi się po chwili w przyjemność. Jeśli czujesz że ból przekracza Twoje granice, przerwij.
Zacznij od najmniejszego przedmiotu, po chwili go zmieniając na większy i większy. A z orgazmem poczekaj do największego.
Zmieniaj pozycje.. możesz leżeć z rozłożonymi nogami, oprzeć przedmiot o ścianę i nabijać się naniego klęcząc, postawić go na łóżku i na nim usiąść..
Ważne jest żebyś była cały czas dobrze nawilżona, a cokolwiek w ciebie wchodzi ma wchodzić z lekkim bólem, ale nie od tarcia, tylko od rozszerzania i rozpychania pochwy.
Możesz co chwilę sprawdzać postępy wkładając palce.
Zabawa ma trwać około 30minut, nawet do godziny, przez ten czas nieustannie ma coś w Tobie być, ma cały czas wchodzić i wychodzić.
Na koniec najlepszy będzie przedmiot o średnicy 4-5cm, długość około 10-20cm, jeśli czujesz opór przy wkładaniu, zmocz się jeszcze bardziej, spróbuj go przełamać, jeśli się nie uda, wez coś mniejszego, ale takiego, żebyś czuła mocny opor przy wkładaniu.
Jeśli się uda, czujesz to w środku, dojdz niezwłocznie, możesz użyć do tego masażu łechtaczki. Gdy poczujesz orgazm, dopchnij to mocniej w siebie.
Orgazm będzie MEGA.Jeśli po wszystkim włożysz dwa palce, I wejdą one luźno, gratulacje, udało Ci się.
Jeśli czujesz opór, może warto jeszcze raz ?I przedewszystkim nie bój się, testuj siebie, a pochwa i tak wróci do normalnego stanu.
Po wszystkim.. kochaj się z partnerem jak gdyby nigdy nic. Zrób to jak zawsze, nie mów nic.
Jeśli zauwazy różnice, to znaczy, że interesuje się Twoim ciałem, zawsze możesz przyznać się mu do swoich zabaw, co powinno podkręcić atmosferę.
Jeśli nie zauważy, to znaczy że prawdopodobnie mało się interesuje, możesz korzystać i bawić się sama, ile chcesz.Powodzenia!
Wszelkie uwagi, pomysły itp, chętnie poczytam komentarze.
/ dajcie znać w komentarzach jaka następna część:1. Bolesna przyjemność
2. Dla dziewic
3. Multiorgazm
4. Mocny samogwałt
5. Cos z analem/
6. Podwójne wypełnienie.Lub pomysły o czym chcecie ;) od tego zależy kontynuacja.