Tak! Kobiety też to potrafią. Chcesz spróbować ? Zapraszam.
Na początek coś więcej o kobiecym wytrysku - nie, nie jest to mocz, chociaż uczucie przed wytryskiem jest takie samo jakbyś zaraz miała się po prostu zesikać. A nic bardziej mylnego, to kobiecy ejakulat, przeźroczysta białawą substancja i ma malo wspólnego z moczem, mimo że wydobywa się z cewki moczowej.
Przede wszystkim będzie Ci potrzebny dobry nastrój, relaks, rozluźnienie, dłuższa chwila zabawy. Pozwól swojemu ciału na naturalne reakcje, oddzielając ciało od głowy.
Przygotuj się, przygotuj sobie czas przede wszystkim, może się nie udać za pierwszym razem, a może w ogóle się nie udać, jednak wierzę w Ciebie.
Możesz to zrobić palcami, lub zabawką, jednak zabawka musi mieć odpowiedni kształt, zagiety. Wibrator jak ten poniżej byłby idealny.
Jeśli nie masz, spokojnie. Wystarczą palce.
Aby osiÄ…gnąć wytrysk, musisz znać swój punkt G, wiedzieć gdzie on jest, i jak siÄ™ nim bawić. Punkt G to obszar poÅ‚ożony na przedniej Å›ciance pochwy, zaraz za wejÅ›ciem, lub trochÄ™ gÅ‚Ä™biej, na gÅ‚Ä™bokość palców, zależnie od twojej anatomii. Może być trochÄ™ chropowaty, delikatnie wystajÄ…cy ze Å›cianki pochwy. Åatwiej jest go znaleźć po delikatnym rozgrzaniu cipki, w tedy siÄ™ powiÄ™ksza i jest Å‚atwiej wyczuwalny.
Tutaj jest zaznaczony cyferkÄ… 6:
A tak najłatwiej go znaleźć:Przy znalezieniu pomaga też ucisksnie podbrzusza zaraz nad wzgorkiem łonowym.
Ważna rzecz - nie możesz nastawiać się na to że koniecznie doprowadzisz do wytrysku, nie naciskaj się, wytrysniesz, to super, a jeśli nie, to może innym razem. Ważne abyś czuła się komfortowo. Kolejna ważna rzecz, musisz odrzucić lęk przed oddaniem moczu, przygotuj się na takie uczucie, ale wiedz że to nie mocz, a gdy poczujesz parcie na pęcherz, nie kontroluj tego.
Jeśli jesteś gotowa, zacznij, zadbaj o nastrój, wycisz się i zrelaksuj. Rozgrzej swoje strefy erogenne, sutki, piersi, łecztaczkę, wewnętrzną stronę ud. Niech Twoja pochwa nawilży się sama do granic możliwości. Zadbaj też o zewnętrzne nawilżenie, slina, lubrykant, wszystko jest okej. Twoje ciało i umysł muszą być rozgrzane i podniecone.
Teraz kolej na Twoje wnętrze, włóż palce, lub zabawkę, i znajdź punkt G, zgodnie z instrukcjami wyżej. Może to nie być łatwe, ale szanse na znalezienie rosną z czasem zabawy, więc im dłużej tym lepiej. Jeśli go znajdziesz, na pewno będziesz o tym wiedzieć, błogie uczucie Ci to powie.
Jeśli już go znajdziesz, baw się nim, masuj go, uciskaj mocniej i lżej, jednym lub dwoma palcami, zabawką. Baw się nim cały czas, a drugą ręką możesz pomóc sobie uciskając podbrzusze, wzgórek łonowy, masując łechtaczkę.
Przy masażu łecztaczki musisz pamiętać że przy tej zabawie to nie Ona gra główną rolę, jest tylko dodatkiem. Skup się na wnętrzu swojej pochwy, na punkcie G.Ważne jest to abyś poczuła wytrysk przed orgazmem. Jeśli poczujesz że orgazm nadchodzi, a wytrysku nie ma, przerwij na chwilę, odpocznij, a później znów zacznij, tym razem mocniej zajmując się punktem G. Może też być tak, że wytrysk nadejdzie wraz z orgazmem, pozwól sobie w tedy na to, uciskaj mocno punkt G, i nie kontroluj uczucia oddawania moczu, rozluznij mięśnie przy orgazmie.
Pamiętaj, nie miej presji na wytrysk, zadbaj o ogólną przyjemność, a tym sposobem na pewno się uda 😊
Miłej zabawy.