Dziś nietypowo. Może niektórym z Was przypadnie do gustu taka zabawa.
A mianowicie, chodzi o przestrzeń, część ciała pomiędzy wejściem do pochwy a analem. Może on dać wiele przyjemności podczas zabawy, zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Może warto spróbować? Zacznijmy więc.
Dwa sposoby.
Możesz położyć się na brzuchu, zrelaksować się. Jedną rękę włóż pod brzuch, baw się łechtaczką, wejściem do pochwy.
Drugą rękę - zmocz palce, weź na tyłek, wsun palce w przestrzeń pomiędzy odbytem a pochwą, masuj to miejsce i uciskaj, cały czas bawiąc się łechtaczką drugą ręką.
Palce jednej jak i drugiej dłoni mogą co chwilę wchodzić nieco w pochwę.
Uciskaj to miejsce, masuj, góra dół, lżejsze i mocniejsze uciski.
Dla odważniejszych.. mniej więcej w połowie zabawy, mokre palce które uciskają to miejsce, możesz spróbować włożyć w drugą dziurkę, lub po prostu ją też masować lub uciskać, a jeśli poczujesz chęć, nie wahaj się, rozluznij, I wsuń go tam.
Skończ tak jak lubisz😊
Drugi sposób..
Usiadz po turecku, tak aby pięta jednej nogi naciskała to miejsce. Druga noga może być wyprostowana lub lekko ugiętą.
W ten sposób, masz dwie wolne ręce do zabawy cipką, a miejsce o którym mówimy jest uciskane przez piętę.
Możesz próbować delikatnie zmieniać pozycje, usiąść tym miejscem na pięcie, tak aby zmieniać nacisk.Miłej zabawy 😊