dla dziewic.

3.4K 8 2
                                    


Zacznijmy może od tego, że bycie dziewicą, to żaden wstyd, a wręcz przeciwnie, powód do niesamowitej dumy, oczywiście w granicach rozsądku.

Jeśli nie jesteś dziewicą, też możesz z tego skorzystać, dając pochwie trochę odpocząć.

Jeśli jesteś, gratuluję Ci, jeśli nie chcesz tego zmieniać w nieodpowiedni sposób, tym bardziej Ci gratuluję.

Jeśli planujesz swój pierwszy raz z kimś, tym bardziej powinnaś poznać swoje ciało, tak aby wiedzieć co daje Ci przyjemność, która chcesz czerpać ze zbliżenia. Odkryć co cię kręci, a co nie, aby wiedzieć jak się zachować.

Dziewictwo jednak nie przekreśla czerpania przyjemności ze swojej seksualnosci. I w tym postaram Ci się pomóc. Gotowa ?

Po pierwsze co musisz wiedzieć- błona dziewicza jest elastyczna, tym bardziej przy podnieceniu, potrafi się rozciągać nie pękając. Jest to "pierscien" wokół pochwy, po środku ma otwór, a jego wielkość jest zależna od twojej anatomii.

Mamy więc do dyspozycji całe Twoje ciało, oczywiście oprócz pochwy, jednak możesz spróbować ją wyczuć, wkładając palec. Ale nie od tego zaczniemy.

Rozgrzej się dobrze, możesz wykorzystać do tego techniki z innych części tego dzieła. Wiem, że Twoje sutki potrzebują dotyku, a pieszczenie dolnych części piersi sprawia mega przyjemność. Daj im to teraz.

Kiedy wypiescisz piersi, przejdź do łechtaczki. Z nią nie mamy ograniczeń, a ona da Ci najwięcej przyjemności. Dwoma palcami rozchyl mocno cipkę, a mokrym palcem drugiej ręki zrób jej przez chwilę delikatny ale stanowczy masaż.
Kiedy już poczujesz, że z pochwy się wylewa, możesz wziąć to na palce, i zmoczyć tym sutki, bawiąc się nimi tym razem trochę mocniej.

Przyda Ci się coś, na czym usiądziesz, co wypełni Cie między udami. Może zwinięta kołdra? Moze krawędz wanny ? Coś na czym możesz usiąść tak aby pocierało łechtaczkę. Przygotuj to.

Usiadz na tym, i zacznij ruchy bioder, posuwiste, na początku delikatne. Usiadz tal aby wypełniało Cię między udami, na pochwie powinnaś czuć ucisk, na łechtaczce trochę mniejszy. Zacznij na tym taniec swoich bioder. Pamiętaj o tym, że główną rolę Twojej przyjemności gra tutaj łechtaczka, musisz pocierać tak abyś czuła jak największą przyjemność pochodzącą od niej.

Masz wolne dwie ręce, możesz nimi sobie pomóc. Pieść piersi, możesz uściskać podbrzusze, lub pomagać sobie mokrymi palcami masując łechtaczkę, I czując ucisk na wejściu pochwy.

Kiedy będziesz gotowa, zamknij oczy, zacisnij mięśnie, i skończ mocno.

Kto chętny na część 2?
Może coś odważniejszego dla dziewic?

Buziaki😊

self pleasure. [+18] 🔞🔞🔞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz