BÖLÜM 2

276 13 7
                                    

"James"
Nihayet Hogwarts treninde olduğumuza inanamıyordum.Hemen koridorda kompartman aramaya başladım.Sonunda bi tane buldum ve şansıma içinde kimse yoktu.Hemen oturdum.Sonra kapı açıldı ve içeri ufak tefek bir çocuk kafasını uzattı."Buraya oturabilirmiyim?"diye sordu.Kafamı evet anlamında salladım.Sonrada"Ben James Potter"dedim.Öyle bakmaya devam etti."Ve sende.....".Aniden sıçradı ve"Ben Peter.Peter Petegrew."dedi.Sonra içeri sitah saçları biraz uzun olan gri gözlü bir çocuk girdi.Yüzünde çok farklı bir sırıtış vardı.O bir şey diyemeden ben "Gel otur."dedim.Oturduğu anda"Ben James Potter"dedim."Ben Peter Petegrew"dedi Peter."Bende Sirius Black"dedi."Black'mi!?"diye inledi Peter.Sonra aniden tren durdu ve kapıya biri çarptı.

"Remus"
Tren aniden durunca tutunmaya çalıştığım kompartmana kafamı çarptım ve yere yuvarlandım ama sonra üstüme biri düştü.Gözlerimin üstüne pembe bişeyler çöktü.Galiba bunlar saç tutamlarıydı.Sonra üstümden"Özür dilerim isteyerek olmadı!"sözleri duydum.Üstümdeki kız kalktığında bir anlığına göz teması oldu.kızın yüzü tarif edemediğim kadar güzeldi.Birden kalkmasına yardım ederken elini tuttuğumu fark ettim.Kıpkırmızı olduğumu fark ettim.Aniden camlar buz tuttu.Havada buz gibi oldu.Bunun tek bir anlamı vardı."Ruh emiciler"dedim zorlukla.Kız dehşete düşmüştü.Dehşete düşmesiyle saçları-aşırı koyu-maviye dönüştü.Sakinleştirmek için sarıldım ve birden ısınmaya başladığını hissettim.İlerden başka bir kız zar zor bizim olduğumuz yere geliyordu.Yanımıza ulaştığında sarıldığım kızı bıraktım.Arkadaş oldukları belliydi bu yüzden birbirlerine destek oluyorlardı.Hogwarts'a daha çok vardır diye düşünüyordum ki kompartmanın kapısı açıldı ve üç el üçümüzünde yakalarından tutup içeri çekti hepimizi.

"Nymphadora"
Baya korkmuştum bu ellerle ama meğersem sadece bizi içeri almışlar.Gözlerimi korkudan kapamış Lily'ye bakarken kıkırdadım ve onu dürtmeye başladım.Aniden kompartmanda iyice soğudu.Az önce bana sarılan çocuk bir çikolata paketi çıkardı.
Büyük bir paketti.Herkese ikişer tane parça verdi."Yiyin ve mutlu anılarınızı düşünün.Etkisini arttırır"dedi.Herkes yavaş yavaş çikolatalarını yerken ela gözlü kuzguni saçlı çocuk"Ben James Potter"dedi.Yanındaki ufak çocuk"Ben Peter Petegrew"dedi.Diğer gri gözlü çocuk bana bi yerden tanıdık geliyordu o da"Ben Sirius Black"diyince irkildim.Demek annemin bahsettiği kuzenim buymuş."Ben Remus Lupin"dedi çikolata dağıtan çocuk.Lily"Ben Lily Evans"dedi.En son olarakta ben kalmıştım utandığım için saçlarımın sarıya döndüğünü hissettim.Sonunda"Ben Nymphadora Tonks"dedim.Sirius irkilip"Annen Andromeda'mı!?"diye bağırdı.Başımı evet anlamında salladım.Sonra sustu.Birden kapıya bişey vurdu.Peter hemen"James sen fıkra anlatıyodun komik bitane anlatsana!"diye bağırdı.Remus hemen"En komiğinden olsun-kapıya yine bişey vurur-ruh emicileri uzaklaştırabilir.Bize döndü ve"Mutlu olmaya çalışın"dedi.Işık hızında yine çikolata çıkardı ve James şakaya başlamaya çalıştı."Em...Mükemmellik+Quidich=nedir?"dedi.Kimsenin bir fikri yoktu.James birden gözlerini şaşı yapıp kendine iki kulak yaptı ve"Ben"dedi.Hepimiz kahkahalar atarak gülmeye başladık.Anlaşılan bu ruh emicileri rahatsız etmişti.Havadaki umutsuzluk bir anda yok oldu ve içimiz ısındı.Remus yine tedbiren çikolata dağıtmıştı.Bu çocuk hakkında iyi hislerim vardı.Ama asıl olay neden daha okula varmadan bir saldırı olduğuydu.

Çapulcular ve Hogwarts Maceraları(Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin