"Lily"
Harika bir his olmasına rağmen izleniyormuş gibi hissediyordum.
Sonra ayak sesleri duymaya başladım ve istemesemde James'ten ayrıldım.Sonrada"kimseye bahsetme"dedim gülümseyerek.Sonra da"Evans Çatalak neler karıştırıyorsunuz"dedi Sirius."Sabrımı taşırma Black"dedim ve Sirius'a kötü bir bakış attım.Bazen çok sinir bozucu olabiliyordu.Tekrar koridordan sesler gelmeye başladı.Remus yada Peter sanmıştım.Fakat en büyük kabusum gelmişti.Jessica Dark(alıntıdır).O kız tam bir serseridir.Derslerde Genel olarak hep James'in yanına oturmaya kalkar.Anlıycağınız üzere James'e asılır.
"Merhaba Jameeesss"
"Ne istiyorsun Dark"diye söylendi James.
"James"
Ne istiyordu bu kız şimdi.Alt tarafı hayatımın en mutlu anını yaşıyordum.
"Dark'mı bana Jessica de ayrıca bu aptal bulanıkla ne yapıyorsun"dedi erkekleri kandıran gülümsemesiyle ve küçümseyen tavrıyla.Ama Lily'ye aptal hatta bulanık demişti.Gelir gelmez çizgiyi aşmıştı.Ama ben bir şey diyemeden"Bas git burdan Kan takıntılı"diye bağırdı Sirius.Az sonra Teddy geldi ve"Ne kaçırdım"dedi şaşırmış bir ifadeyle.Jessica Teddy'i görünce büyülenmiş gibi ona baktı.Sonrada koluna yapışıp"Merhaba yakışıklı Seni daha önce burda görmemiştim adın ne,kaç yaşındasın,Hangi binadasın"gibi sorular sormaya başladı.Birden Remus geldi ve"Ne oluyor der gibi baktı.Teddy ise herbirimize"Kurtarın beni"der gibi baktı.
"Remus"
Teddy'nin bakışı üzerine ihtiyaç odasına döndüm.Asıl amacımdan önce çocuklara bir göz attım.Albus Rose ve Scorpius pufların üstüne oturmuş gülerek konuşuyorlardı.Lucy,Molly, Dominique ve Roxanne kapının sağ tarafındakı halıya oturmuş sohbet ediyorlardı,Lily ile Hugo Quidich kitaplarını karıştırıyorlardı.Fred James ve Louis ise şaka malzemeleriyle uğraşıyorlardı Dora bir köşede oturuyordu.Teddy'nin yardım çağrısına cevap gönderdikten sonra yanına gitmeye karar verdim.Victoire ise Şöminenin karşısında oturuyordu.Yanına gittim ve"Teddy'ye bir el atarmısın zor durumda"dedim.Tamam deyip dışarı koştu.Bende Dora'nın yanına gittim.
"Albus"
Victoire öyle dışarı koşunca peşinden ayağa kalktım.Ne olduğunu merak etmiştim.Tabi Rose ve Scorpius'ta beni yalnız bırakmadı.Odadan çıktığımda Victoire'nin Teddy'e güldüğünü gördüm Teddy ise bize "Kurtarın beni"der gibi bakıyordu.Merlin o yaşananların ihtiyaç odasında olmasını dilerdim.Böylece bir fotoğraf çekebilecektimKısa oldu ama önceden yazdığımla birleştirince anca bu kadar yazabildim.