"Sirius"
Gerçekten şaşırtıcıydı.Daha ilk yılımda durup dururken ruh emicilerin saldırısına uğradım.Ve trendeki çocuklar,onlarla iyi anlaşacağımızı hissediyordum.Farkında olmadan birine çarptım.
Neredeyse 4 metre kadar 20'li yaşlarında biriydi.Sürekli"1. Sınıflar buraya"diye bağırıyordu.Botlara 4'er kişi binmeye başladık.James Peter ve Remus ile aynı bota bindik.James Hogwarts'a varana kadar espiri yapıp durdu ve hepimizi güldürdü.Remus baya sessiz ve dalgındı.Peter anlaşıldığı kadarıyla sudan korkuyordu.James sürekli gözlerini şaşı yapıyordu.Bense sakin sakin etrafa bakıyordum.Sonunda o büyük hole geldik.Bizi saçları sımsıkı toplanmışcadı şapkalı biri karşıladı"Merhaba 1. sınıflar.Ben Prof. Minerva Mcgonnagol......."Gerisini dinlemedim.Sonra büyük kapılar açıldı ve öğretmenler masasının önündeki tabureye doğru yürümeye başladık.Ben daha taburenin üstündeki şeyi anlamaya çalışırken Prof. Mcgonnagol bir isim okudu.
"Sirius Black"
İsmimi duyduğumda irkildim.
Slytherin masasına baktım.Bellatrix gururla başını kaldırmış alkışlamaya hazırlanmıştı."Nymphadora"
Sirius için endişeliydim.Üzerinde çok fazla baskı vardı.Taburenin üstüne oturdu.Çok tedirgin olduğu burdan belliydi.Seçmen şapka biraz konuştu sonrada "GRİFFİNDOR!"diye bağırdı.Slytherin masası ne tepki vereceğini bilemiyor gibiyidi.Oysa Griffindor masası coşuyordu.Sirius coşkula Griffindor masasına koştu.Teyzemin(Bellatrix)haline baktım.Az daha salonun ortasında kahkaha atıcaktım.Sonra isimler sıralandı.
James griffindor'a gitti
Peter'da öyle.
Severus Snape Slytherin'e gitti
Birkaç kişiden sonra Remus'da Griffindor'a gitti.
Şaşırdığım şey ise ben de Griffindor'a gitmiştim.Lily'de öyle.Çok mutluydum.