Імператор щодня тинявся в моїй резиденції, викликаючи ненависть і заздрість у серцях імператорських наложниць.
Раніше його мало не отруїв той, хто спить поруч. Якщо ця новина пошириться, люди можуть просто сміятися вголос. Ось чому я щиро переконував Дуань Мін Чжана: «Ваша величність, ви прийшли шукати цього слугу, щоб щодня позбавлятися від нудьги. Чи не краще б ти пішов посидіти більше біля наложниці?»«Хуай Чжень так сильно хотів уникати Чжень? Справді не хочеш залишитися з Чженем?»
Я відкрив рота, не знаючи слів. Як я міг наважитися на таке! Перед Дуань Мін Чжаном я сильно й радісно посміхнувся йому. У той момент, коли я повернувся спиною, я став постійно нервувати, насупившись і стурбований. Через це я втратив стільки волосся.
Дев'ятий місяць.
Десятий місяць.
Одинадцятий місяць.
Дванадцятий місячний місяць.
Перший день дванадцятого місячного місяця. День другий, день третій... Сьомий день, восьмий день, дев'ятий день, десятий день.Настав день, якого я боявся найбільше.
Однак Дуань Мін Чжан був дуже щасливий. Тому що це був не тільки його двадцять п'ятий день народження, але й мої два брати вели армію назад із тріумфальним поверненням.
Він сказав мені ще напередодні: «Завтрашня подія буде грандіозною, Хуай Чжень повинен одягнути щось більш ефектне». Якщо одягнутий занадто ефектно, він не підходить для втечі ах! З виразом гіркого гарбуза я стояв, заціпенівши, поки слуги надягали на мене багатошаровий квітчастий одяг і красиві аксесуари.
Все ніби нічим не відрізняється від попереднього життя, тільки на цьому величному палацовому бенкеті на одне усміхнене обличчя менше. Я опустив голову і поспішно пішов слідом за Лепінгом, щоб підійти до свого місця, доки Лепін не зупинився, а я пішов за ним, щоб зупинитися. У той момент, коли я підняв голову... це мене приголомшило.
Це це це, це має бути щось не дуже правильне?!
Лепінг з'їхав з глузду, як він міг посадити мене на вільне місце біля імператора?!
Я був приголомшений, і всі в аудиторії були приголомшені, крім Дуань Мінчжана, який усміхався. З п'янкою посмішкою в очах він запитав мене: «Хуай Чжень, сьогодні день народження Чженя. Який подарунок ти приготував на мій день народження?»
ВИ ЧИТАЄТЕ
Спільний дощ і роса/Дощовий нектар рівномірно розподілений
Tiểu thuyết Lịch sửЗ тих пір, як я відродився, Я отримав прихильність від цього Чжа Гун. У гаремі три тисячі красунь, але Чжа Гун любить тільки мене! Тож я порадив Чжа Гуну, що дощ і роса мають бути рівномірними, але Чжа Гун відмовився слухати! Просто побалуйте мене! ...