Розділ 3 : Я думаю, імператор справді нудьгує

9 1 0
                                    

Я рахував дні, а потім у відчаї прирік себе на смерть — якщо помру, то помру, можливо, я зможу відвідати міст Найхе та скуштувати суп Старої Леді Мен, і через двадцять років я знову стану хорошою людиною.

Я чітко запам'ятав день, коли імператор був змушений зректися престолу, це було в його двадцятип'ятирічний день народження. У той час мої два брати ще вели армію на зворотному шляху до Столиці. Чисельність охоронців палацу не змогла впоратися з імпульсом могутніх повстанців, ми були змушені щільно зачинити двері палацу, а потім....

Я запитав Дуань Мін Чжана: «Коли день народження Його Величності?»

Він сказав з посмішкою в очах: «Це десятий день дванадцятого місяця за місячним календарем, Хуай Чжень хоче привітати Чжень з днем народження?»

«......» Я боюся, що хтось хоче вкоротити вам життя!

Я зітхнув і в нагороду від імператора з'їв чашку супу з акулячого плавника... Страви, приготовані імператорським кухарем, ставали мені все більше до смаку. Ай, швидше за все,  я зможу їсти їх ще півроку щонайбільше, мені стає сумно від однієї думки про це.

«Хуай Чжень не щасливий?»

Я відповів із дерев'яним обличчям: «Як це могло бути, у цього слуги є їжа та напої, я дуже щасливий».

«Але Хуай Чжень навіть трохи не посміхнувся».

справді? Здивований на мить, я негайно потер обличчя.

Тягну куточок рота... Мені навіть не потрібно дивитися в дзеркало, щоб зрозуміти, якою потворною була моя посмішка.

«Хуай Чжень...... Чжень не знає, як змусити вас щасливо посміхатися», — зітхнув він.

«........» Якщо мені не доведеться помирати, то я одразу буду такий щасливий, що зможу стрибнути на три фути у висоту.

Я думав про це, думав про це ще раз і нарешті набрався сміливості сказати: «Ваша величність, цей слуга хоче їсти все, що хочу і їсти, скільки захочу, тоді цей слуга буде дуже щасливий». Я боюся, що врешті-решт мені все одно не вдасться уникнути смерті... Якщо так, будь ласка, дайте мені насолоджуватися моїми останніми днями з хорошою їжею та напоями, не боячись і не дивлячись на обличчя інших людей!

Він був приголомшений: «Невже так просто?»

«Це так просто».

«Тоді гаразд, Чжень погоджується».

Одразу я посміхнувся з полегшенням.
Якусь мить він виглядав здивованим, потім його погляд став м'яким : «Присвоюючи вам звання, ви також спохмурніли. Але задовольнивши таку малу свою вимогу, ти став таким щасливим?»

Оскільки титул - це ніщо, це справді турбує, ах! Потрібно виходити спілкуватися, потрібно купувати новий одяг, щоб носити його відповідно до системи, а також нескінченно... Коротше кажучи, це дуже клопітка справа. Як я можу цьому радіти?

Дивлячись на імператора, з яким рідко було легко говорити, я знову й знову вагався, і нарешті не міг не запитати: «Ваша Величносте,... якщо Ваша Величносте зможе домовитися з цим слугою про щось інше, цей слуга точно буде дуже щасливий».

«О? Мій улюблений підданий, спробуй сказати це, щоб я послухав».

Я спробував випрямити шию і проковтнув: «Чи може цей слуга спати, поки не прокинеться природним шляхом?»

Бог знає, вдома мене балував великий брат і балував другий брат. Цілий день байдикувати, їсти після сну, спати після їжі. Кожного дня, коли я відкрию очі, я зможу побачити сонце. Але в цьому палаці? Хто посміє встати пізніше імператора?! Через сильну нестачу сну я весь день був млявим і безперервно позіхав.

Дуань Мін Чжан задумливо подивився на мене, і я... Я також безстрашно подивився на нього. Кожне моє слово було правдивим і від щирого серця!

«...Зрозуміло. Відтепер забороняю слугам будити вас рано вранці. І коли моя любов буде готова встати, просто поклич когось, щоб прислужити тобі».

«Цей слуга дякує за величезну доброту Вашої Величності!» Хай живе Ваша Величність!

Це щастя, ах, усмішку на обличчі неможливо зупинити, я кілька разів потер своє обличчя, але все ще не можу стерти посмішку.
Потім Дуань Мін Чжан простягнув руку, щоб потерти мені обличчя, сказавши: «Здається, цього разу ти справді щасливий».

Я був щасливий, це так, але після того, як він так мене потер, усмішка нарешті зникла.

Це налякало мене до смерті!

Однак, коли настав наступний ранок, я зрозумів, що святкував занадто рано. Дійсно, жодні служниці чи євнухи не ходили кликати мене вставати вранці.

...Тому що перед тим, як імператор пішов до ранкового суду, він спеціально зайшов до павільйону Хайцін, щоб розбудити мене сам!

Спільний дощ і роса/Дощовий нектар рівномірно розподіленийWhere stories live. Discover now